Morris is nu 20 maanden en zindelijk!!! We zijn zo trots op hem,hij begon de hele dga al te zeggen bah,bah en dan keek ie omlaag tussen ze benen door!!Toen gewoon de luier afgedaan en een weekje dweilen, nu is hij helemaal droog 9 van de 10 keer ook s nachts..We zijn dus mazzel met hem!! Dit wou ik even kwijt.groetjes linda
Wauw dat is snel! Knap hoor ik snap dat je trots bent op hem! Lekker ook heb je er straks maar 1 in de luiers. Wil dochter ook zindelijk hebben voor de kleine komt.
Super hoor! Scheelt toch weer wat verschoonbeurten (mits er niet teveel ongelukjes gebeuren )! Je hebt vast die kleine grote vent een dikke knuffel gegeven!
Hey linda, Mag ik vragen hoe je bent begonnen met zindelijk maken? Valerie zegt al een hele tijd bah als ze heeft gepoept. Maar nu zegt ze het ook voordat ze gaat poepen. Krijg haar alleen nooit op het potje denk ik, kleertjes uit etc, en dan heeft ze de poep al gedaan...
Hai,nou omdat Morris dus de hele tijd al bah zei heb ik gewoon zijn luier uitgelaten.De eerste 2 dagen had hij het niet door en wou hij ook niet op het potje tot het toevallig wel lukte!!Heb hem de hele tijd in zijn onderbroek laten lopen en de kachel ietts omhoog.Dan kun je sneller handelen als je die luier en broek niet meer hoeft uit te doen!!Met als resultaat dat hij het echt leukl vind om op het potje te gaan.In een week was het dus klaar. Veel succes!!!
Mijn oudste dochter Shanna was met anderhalf al droog.Ik ben toch van mening dat je het voor een groot deel zelf in de hand hebt!!
Hey linda Gefeliciteerd met de zindelijkheid van je ventje. Ik snap ook dat je supertrots bent op hem. Maar wat word hij groot he.
beetje jammer dat het hier niet kan, heb een houten ongelakte vloer. idd als ze bah zeggen, tegen de tijd dat jij kleertjes luiers etc uit heb hebben ze alles al gedaan,
Ik denk idd dat je het voor een groot deel zelf in de hand kan hebben. Mijn zoontje zegt echter nog geen bah bij poep in de luier en kan ook nog niet los lopen, dus denk niet dat een potje dan al veel zin heeft. Wel ben ik van plan dat wanneer hij zelf kan lopen (dat zal in de zomer wel zo zijn ) hem in zijn blote billen te laten lopen en hem op het potje te zetten. Zo hoop ik hem zindelijk te krijgen.... Knap hoor van Morris dat hij al zo vroeg zindelijk is!
Zo zeg, das lekker op tijd en ook al 's nachts! Ik heb nog niet eens een potje in huis. Zal binnenkort maar eens aanstalten gaan maken .