Wat is dit ineens? Kleine chagrijn

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mibow, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mibow

Mibow Niet meer actief

Hoi dames!
    Ik weet niet wat er sinds een paar dagen met mijn zoontje aan de hand is maar hij loopt me toch een partij te chagrijnen... ik vind hem al een paar dagen een beetje 'anders'. Hij wil ook al 3 dagen niks meer weten van zijn fruit 's ochtends en ook niet als ik ergens in de middag een tweede poging doe met fruit. Hij wil veel meer /vaker drinken aan de borst en hij gooit zo het hele schema voor zover we dat eindelijk hadden, weer in de war.
    Maar vandaag, dat was echt niet leuk. Niks was goed, de hele tijd schreeuwen en krijsen als hem iets niet aanstond. Spelen wilde hij maar heel even en daarna weer bij mij, ook prima hoor, maar ook dat hield hij steeds maar even vol en dan was het alweer drammen. Liggen wilde hij ook echt niet, gelijk overstuur.

Ik ben echt helemaal gesloopt na vandaag. En dat terwijl hij afgelopen nacht voor het eerst heeft doorgeslapen. (Voor het eerst sinds maart, toen heeft hij het ook een paar keer gedaan) dus ik voelde me vanochtend als nieuw na een nachtje doorslapen. Maar nu na zo'n dag.. pff

Mijn zoontje is volgende week 9 maanden trouwens

Weet iemand wat dit is? Is dit een fase? Ik hoop zo van niet of dat ie in ieder geval niet lang duurt. En met dat vaker willen drinken.. met 9 maanden is er toch niet nog een keer een regeldag?

Alvast bedankt voor het meedenken

2. Mibow

Mibow Niet meer actief

Ik ben vergeten erbij te zetten dat mijn zoontje normaal gesproken echt een supermakkelijke baby is en eigenlijk altijd vrolijk is. Doet nooit lastig en op de gebroken nachten na heb ik niets te klagen, dus dit gedrag is een beetje nieuw voor me

3. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    #3 Fristi2012, 22 sep 2016
    Laatst bewerkt: 22 sep 2016
    Tandjes?? Dan kan eten pijn doen en de borst verzacht.

Hier ook een altijd vrolijk mannetje, behalve bij tandjes. Dan kan hij om alles jengelen, wil ook steeds drinken, maar het zijn steeds kleine slokjes.
    Zit hier ook weer in zo'n fase, tandje 5 (en 6 denk ik) komen eraan. Heel veel kwijlen, niks willen, word er moe van. Ik hoop dat het de tandjes zijn, want dan is het een paar dagen uitzingen en het is weer goed.

4. Mibow

Mibow Niet meer actief

Heb ik ook aan gedacht maar boven zijn er nu 4 door en onder ook 4. De laatsten zijn er pas een klein stukje door, maar dan hoort het toch geen pijn meer te doen als ze eenmaal goed zichtbaar zijn of heb ik dat verkeerd?

Misschien eens voelen of er kiesjes aan zitten te komen of kan dat nog niet?

5. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    zou dan even wat verder voelen in de mond..
    hier heeft dochter een hele tijd last gehad voor de kiezen eindelijk door kwamen, maar er waren al wel duidelijk 4 bulten te voelen.
    dan had ze weer een week last en dan was het weer rustig.
    ze zijn nu eindelijk door en de bulten zaten er voor de zomervakantie al..
    kiezen kan best met 9 maanden.

Deel Deze Pagina