In bad

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door amber23, 5 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft zo dat hij weer in bad kan. Onze zoon ging altijd heel graag in bad lekker spatteren. Maar sinds hij kan zitten niet zelfstandig maar als wij hem ergens neerzetten. Wil hij in het bad ook niet meer liggen hij wil zitten in het bad. Maar omdat hij nog niet hele lang zijn evenwicht kan bewaren en het bad met zeep glad is.En omdat hij ook helemaal glad is van het inzepen. Is het heel moeilijk om hem beet te houden nu doen mijn vriend en ik het al samen. Maar dan nog heb je eigenlijk handen te kort. Maar nu is mijn vraag zijn er ook manieren om hem toch in bad te doen. Dat hij misschien ergens steun heeft of op een andere manier. Want met hem onder de douche zie ik nog niet zitten.

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Misschien van die antislip matjes in het bad plakken.. dan glijd hij niet zo snel weg!

3. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Zit hij in een babybadje of in het grote bad?
    Je hebt voor babybadjes speciale zitjes (passen niet in elk badje) en voor het grote bad heb je ook zitjes.

4. Metire

Metire Niet meer actief

Je hebt speciale stoeltjes voor in bad waar hij nu in kan zitten, met zuignappen zet je die vast op de bodem :) ideaal!

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Een badstoeltje! Ideaal

6. Humava

Humava Niet meer actief

Ik zag van de week bij kruidvat van die zitjes voor in bad. Ik weet alleen niet of die voor kleine badjes zijn of voor in het grote bad.

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Badstoeltje ja en daarna een antislipmat in het bad...

8. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Badstoeltje zou sonde zijn als je kindje al snel zelf kan zitten. Ik zou dat niet meteen doen. Idd even met z'n 2tjes voor zolang het nodig is? En sowieso een antislipmat in bad leggen. Ideaal en ze blijven er goed op zitten.

9. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Mijn dochter kan al wel goed zitten maar omdat ze zo wilt in bad is valt ze vaak om. Soms is ze dan helemaal overstuur omdat ze zelf ook schrikt. Wij hadden voorheen een badzitje waar ze in moet liggen voor in het babybadje maar liggen wilt ze natuurlijk niet meer.
    Als je een groot bad heb zou ik zo'n stoeltje kopen waar ze rechtop in zitten.. in het babybadje passen die volgens mij niet.
    Toevallig hebben wij van die antislip visjes besteld en hopelijk valt ze nu minder! Vanavond gaan we het uit testen!

10. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    dit badje waar hij hier in zit , zou ik dan 1 maatje kleiner kopen , kan ie in bad zitten en kan ie zich tegen houden met zen of haar voetjes , deed mijn zoontje ook ;)

Bijgevoegde bestanden:

11. Metire

Metire Niet meer actief

in ons babybadje paste zo´n stoeltje wel hoor :)

12. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Hier hebben wij een antislipmat in het bad liggen, werkt goed hoor.
    De jongste zit zelfstandig en ook in bad is het allemaal redelijk stabiel, maar voor de periode dat ze nog weleens wegglipte en mijn vriend en ik echt last van onze rug kregen door het lange vasthouden, hebben we haar in zo'n badring gezet.
    Ideaal!
    Zo'n ding heeft zuignappen dus zit vast aan de bodem en er zaten wat speeltjes op zodat ze ook lekker kon spelen, en ze viel niet om (belangrijkste natuurlijk) .
    Enne, ze gaat er soms nog in hoor en de oudste ook (die dat echt niet nodig heeft) omdat ze het gewoon leuk vinden :)

Editje: met bad, bedoel ik ons grote bad dus. Het babybadje hebben we al snel niet meer gedaan. Hartstikke leuk nl. om onze twee meiden gewoon in het grote bad te doen.
    Enne...ik ging ook vaak samen met ze in bad toen ze nog kleiner waren. Kon ik ze goed vasthouden en tussen mijn eigen benen neerzetten. Uit bad stappen was altijd wel spannend, met zo'n kleintje in je armen, maar gebruikte dan ook altijd de antislipmat zodat ik zelf niet zou vallen.

13. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Een badring?

14. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Wij gebruiken ook een badring in het grote bad, ook nu mijn dochter prima zelf kan zitten. Soms zet ik haar in bad, en ga ik ondertussen douchen (hebben apart bad met inloopdouche ernaast). Heel handig en gezellig!

15. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Oh echt wat jammer dat ik dat niet eerder wist! Ik vond dit stoeltjes altijd zo handig maar ja was ervan overtuigd dat die niet in een babybadje paste..

16. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Wat leuk!!! ik ben jaloers haha! hopelijk kan dit in ons volgende huisje ook (ons huis staat te koop;))

17. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben helaas geen gewoon bad.We hebben een badje van de babydump. Zal even kijk of ik daar antislip mat voor kan kopen. Dan is het in ieder geval al minder glad.

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
  19. Metire

Metire Niet meer actief

bij mij paste hij dus wel in het badje, anders even opmeten hoe breed jullie badje is voor je naar een stoeltje gaat kijken?

20. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Hier paste het stoeltje er niet in, wij hadden ook een klein formaat badje kwam ik achteraf achter.
    Een badring is echt ideaal!!

Deel Deze Pagina