Bijna 2 en veel slaan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tese, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Wat doen jullie daarmee? Hij slaat zoveel en echt hard ook! Als hij zijn zin niet krijgt heb je meteen 10 meppen te pakken. Ik weer niet goed hoe hiermee om te gaan. Het duurt nu al een tijd en we zeggen dat het niet mag, zetten hem even op de mat in de gang of soms negeren wij het ook omdat het soms lijkt hoe meer je er van zegt hoe leuker hij het vind.
    Een tik terug geven doen we niet want ik vind dat je dan een voorbeeld geeft dat het dus WEL mag en dat lijkt me niet de bedoeling

Maar onderhand worden we er wel heel moedeloos van...

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Je moet er idd zo weinig mogelijk aandacht aan schenken,dan wordt het alleen maar leuker voor hem.

Heb je hem vast als hij mept? Zo ja, bij de eerste mep op de grond zetten en negeren, dan is het lolletje er zo van af.

Gaat hij dan door, handjes vastpakken (niet te hard) zeggen dat het niet mag (op ooghoogte) en op de gang zetten. Vooral geen drama van maken en rustig blijven, succes!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Verder niemand?

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier ook klein ventje dat af en toe losse handjes heeft. maar dat doet ie ook op ene tafel, of stoel. net wat er maar in handbereik is. Als ie mij dan een mep verkoopt dan zeg ik 'auw' en dan zeggen dat mama dat niet leuk vond en dat het niet lief is. dan schrikt ie vaak van mijn reactie en dan vraag ik om een kusje op 'auw' en dan is t weer goed.

dit deed ik altijd andersom, als hij zn hoofd stootte ofzo, dan komt ie naar me toe voor een kusje erop en dan is t weer goed en speelt ie vrolijk verder. dit werkt hier dus ook met mama slaan uit frustratie. en dan is het ook snel over met meppen gelukkig. heb dan nog wel een 'Drama Queen' hier op de vloer rollen maar het slaan is dan wel over

5. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Onze meid doet dit niet zo vaak, maar als ze het doet (meestal als reactie op iets wat ze niet mag), dan verhef ik mijn stem een beetje. Zeg dat ik het niet leuk vind, en daarna negeer ik haar. Dit vindt ze vreselijk, dus vrij snel komt ze dan sorry zeggen en knuffelen.

Deel Deze Pagina