graag alleen ff je stem. Laat jij als moeder en vader van een kleintje tot 6 mnd je straks inenten tegen Mgriep?
Ik heb gezocht.. maar zag wel hier van de 6mnd-4 jaar staan.. Heb de bril btw niet op.. Heb nog eens gekeken.. die is over de baby/druemes enten, ik richt me op de jongste groep.. nou ja.. hun ouders dan he..
Tja, ik heb mijn bril ook niet op..... sorry het betreft hier dus de ouders, haha, volgende keer beter lezen. Ga meteen even stemmen in je poll
Ik ga me er nog in verdiepen maar denk dat wij het wel doen. Voor mezelf zou ik het zeker niet doen maar nu het is om mn meisje te beschermen...
Zeker wel! Alles om mn kleinste meisje zo goed als het kan te beschermen, deze keuze vind ik minder moeilijk dan Lisa te enten. Maar hoe denken jullie over pasgeboren babys en opas/omas die niet ge-ent zijn?
Maar als wij nou zijn ingeënt dan kunnen we het virus toch wel meedragen over over brengen of niet???? Wij worden er dan niet ziek van maar zo een kleine toch wel??? En tja opa's en oma's. Ik denk dat we dan net zo goed iedereen kunnen inenten.
Hier laten we ons wel enten, was het eerst niet van plan maar nu gaat het niet meer om mij alleen. Alle opa's en oma's zijn hier boven de 60 dus die krijgen sowieso een oproep. Maar daar maak ik me niet zo druk over want als die zich niet lekker voelen hebben ze de keuze om gewoon weg te blijven bij de kleine. Wij hebben die keuze natuurlijk niet Groetjes Anita
Mijn ouders zijn nog (lang) geen 60, mijn moeder heeft 2 oproepen gekregen, 1 via t werk en 1 omdat ze af en toe een bep. medicijn gebruikt.. Zij laten zich niet inenten. Mijn schoonouders weet ik niet of ze zich laten enten.. Die zijn ruim 60+ ( 81 en 68 jaar) maar die zien we zelden.. Maar ja.. schoonpa belde gister... ze wilden dat we dat we of daar eens komen of eens deze kant opkomen..
ja wij laten ons enten. evt. bijwerkingen neem ik voor lief, ik doe alles wat mogelijk is om mijn kleintje zoveel mogelijk te beschermen. ik werk in een winkel en daar heb ik dagelijks met minstens 100 klanten te maken (die regelmatig zonder hand voor de mond hoesten/niezen aan de kassa, heel irri) maar we kunnen moeilijk de (oppas)oma en opa vragen zich te laten enten. het is wel zo dat als één van hen ziek is, dat de kleine dan daar niet heen gaat. maar er is wel een incubatietijd van een paar dagen he?! oma zou bijvoorbeeld het virus al bij zich kunnen hebben en dan overdragen, pas 2 dagen later ziek worden..
nee, ik laat me niet inenten heeft toch niet veel zin Seth gaat naar de crèche 3 dagen van de 7, vaak naar oma en opa 's gaat me naar buiten, naar de winkel gaan shoppen, ... als hij het moet krijgen krijgt hij het toch, ondanks dat ik ben ingenent of niet xxx
Ik laat me denk ik wel inenten... ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen als onze kleine de mex. griep krijgt door ons! Maar ik heb ook zo'n mijn twijfels.. wat sitara ook al zei... de supermarkt, andere winkels...Overal kan hij het natuurlijk oppikken! En je kunt je natuurlijk moeilijk thuis opsluiten! Tevens is voor de kleine de buitenlucht hardstikke gezond.. Een beetje dubbel dus..
Volgens mij had ik gelezen dat je beschermd wordt tegen het virus dus het dan ook niet mee kan nemen naar je kleintje... Iedergeval die kans is vele malen kleiner.
ik ben van mening veranderd.. Ik zou me niet laten enten.. Voor mijzelf hoeft niet.. maar nu t voor de kleine beter is dat wij ons laten enten.. ben ik solidair met mn man..
Ben het met je eens, als mijn dochter ingeint moest worden zou ik twijfelen maar als het om me vriend en mij gaat dan doe ik het wel. Ik werk in een hotel waar veel zaken gasten uit het buitenland komen (en veel rond reizen) dus vind het zoiezo wel verstandig voor mij. Ik vertrouw de overheid er maar op dat ze weten wat ze doen?
Werk in een apotheek, dus laat me wel enten. De mensen lopen bij ons zo naar binnen met de M-griep....
maandag mogen we voor de prik, 14 dec. de tweede..( Heb ik uit de krant gehaald) Heb de oproep zelf nog niet in de bus ( zal dan morgen/zaterdag er zijn.. mooi op tijd NOT) Gijs mag ff gezellig mee naar t "prikhol van de leeuw" En oh.. wat heb ik er zin in.. ( nee.. na t zien van al t prikleed al op tv..'t zullen daar ook wel allemaal huilende kids zijn.. )