Ja, zo doe ik het nu ook idd. Maar met sommige woorden lijkt ze dus nieteens door te hebben dat ze het anders zegt, maar goed wij blijven het gewoon goed zeggen, ik ga haar zusje tenslotte geen Auwa noemen ipv Lotte (Maar ik kan je verzekeren dat je raar wordt aangeken als ze aan haar vragen hoe dr zusje heet, Auwa"en ik dan "Lotte"zeg )
hier ook, ik blijf zeggen Umizoomi als zij zegt Umnis. En als ze papapa zegt zeg ik Opa, oma of wie ze dan op dat moment bedoelt. Maar ik heb gewoon een eigenwijs kind want ik zeg bv Umizoomi, dan zegt zij heel blij "jaaaaa umnis " dat kan ik dan 20 keer herhalen. Dus die theorie van herhalen werkt niet altijd even snel en goed hahah. Komt wel goed
t is wel appart wat ze doet. Dit heeft te maken met het 'programmeren' van hoe je de klanken maakt. Niet om je ongerust te maken, maar houdt t goed in de gaten en als het bij enkele woorden blijft is het prima, wordt het meer, evt naar de logopedist.. (kweet z oniet hoe oud ze is)
Ze is 2 jaar en 4 maanden. Het zijn idd alleen deze woorden. Zat te bedenken welke woorden ze het nog meer mee doet maar komt niks in me op. Voor de rest praat ze prima. Heb zelf het idee dat ze het zichzelf zo aangeleerd heeft en denkt dat het goed is. We hebben nu zelf al moeite om het woord 'glijbaan' goed te zeggen omdat het zo normaal klinkt intussen, 'glaabijn'