Gewicht: Ik gok 12 kg Lengte: Rond de 84 cm Schoemaat: 21 Kledingmaat: 86 Luiermaat: 4 , 's nachts 5 Lievelings eten: Vanalles Favoriete tv programma: Kabouter plop Hoeveel slaapjes: 1 Hoeveel woordjes zinnetjes: Heel veel woordjes. Soms 2-3 woord zinnetjes
Dochtet is in augustus 2 geworden Gewicht: 12.3kg Lengte: 98 cm Schoemaat: 24 Kledingmaat: 98 vooral voor de lengte. Vaak is kleding ceel te breed. Luiermaat: maat 5 kruidvat Lievelings eten: Favoriete tv programma: kijkt alleen youtube wat ik aan zet. Nu juf roos en kabouter plop favo Hoeveel slaapjes: geen meer. Slaapt van 19.00 tot minimaal 8.00 Hoeveel woordjes zinnetjes: tel de woorden niet maar ze heeft wel een lichte achterstand kwa spraak.[/QUOTE]
Gewicht: 13 kilo Lengte: schatting 94 cm Schoemaat: 23 Kledingmaat: 92/98 Luiermaat: 5 overdag 6 's nachts Lievelings eten: kip tandori Favoriete tv programma: Mickey mouse clubhouse (engelse versie) Hoeveel slaapjes: 1 a 2 overdag Hoeveel woordjes zinnetjes: zinnen van drie a vier woorden zijn geen uitzondering meer.
Ik heb ik ook een kleintje hoor. Ze is nu 2,5 dus bijna 8 maanden ouder Gewicht: 10 kilo Lengte: denk net 85 cm Schoenmaat: net van 21 naar 22 maar die zitten ruim Kledingmaat: 86 broeken nog 80 Luiermaat: 4+ Lievelingseten: spagetti Favoriete tv programma: prinses Sofia en Pieter konijn Hoeveel slaapjes: 1 van 1 a 2 uur Woordjes: hele zinnen en goede gesprekken. Is erg snel met praten maar was motorisch wat langzamer
Mijn zoontje is nu 11 maanden ( op een paar dagen na ) Gewicht: 11.5 kg Lengte: zo'n 80 cm Schoenmaat: ? Kledingmaat: 80/86 Luiermaat: 4+ Lievelingseten: alles wat eetbaar is whaha Favoriete tv programma: baby tv Hoeveel slaapjes: 1 van zo'n 2 uur ( soms korter , soms langer ) Woordjes: zegt nog geen woordjes enzo maar heeft wel veel kabaal aan de hakken ( erg snel met lopen enzo )
Jaa hij is heel mini, maar is natuurlijk ook mini geboren De Meeste mensen denken ook dat hij net 1 is haha terwijl hij bijna 2 word! Hij groeit gewoon erg langzaam, de laatste keer 150 gram in 2 maanden, maar hij is verder gewoon heel vrolijk en eet goed!
Wat grappig om al die verschillen te zien! Kleine hier van bijna 1,5. Gewicht: 11 kilo Lengte: vermoed 82/83cm Schoenmaat: 21 Kledingmaat: 74/80/86, wel grotendeels 80 maar ruime 74 past ook nog en krappe 86 ook. Luiermaat: 4 Lievelingseten: pasta in alle soorten en maten, nasi, Bobotie Favoriete tv programma: TikTak Hoeveel slaapjes: 1 overdag, van 1,5 uur ongeveer. 's Nachts van 19.00-7.00/7.30 Hoeveel woordjes zinnetjes: zegt nu iets van 20 woordjes denk? Nog heel veel onverstaanbaar, kletst je de oren van het hoofd maar meestal niks van te maken. Alleen voor ons te volgen als ie atiee (alsjeblieft), kara (vogel ) hadee (handjes) zegt...
Zoontje 22 maanden 9 kilo 83 cm Kleding maat 80 Schoenmaat 22 al een tijdje Luiermaat 4 Lievelings eten bv Kijkt graag naar Nick jr Ik vind mijn kindje ook echt mini en mager echt ondergewicht we hebben over 2 weekjes afspraak staan bij de kinderarts want hij is pas3 weken geleden geholpen aan zijn keel amandelen 3 dagen erna buikvirus en weer opgenomen geweest ivm uitdroging en hun vonden hem echt mager en hebben me meteen doorverwezen Ik maag me ook wel zorgen hij eet haast niks liefst alleen bv Motorisch gaat heel super praten doet die niet alleen mama en die
Hier ook niet zo'n grote jongen. Gewicht: 10,3 kg Lengte: Geen idee... Schoemaat: 20/21 Kledingmaat: 86, 80 van broekjes vaak Luiermaat: 4, 's nachts 4+ Lievelingseten: pasta Favoriete tv programma: bob de bouwer Hoeveel slaapjes: 1 lange slaap van 2,5-3 uur Hoeveel woordjes zinnetjes: veel woordjes, zo nu en dan 2/3 woordszinnetjes
Mijn bink: Gewicht: Bijna 14 kilo Lengte: 90 cm Schoenmaat: 24 Kledingmaat: 92 Luiermaat: 4 + Lievelingseten: boerenkool (eigenlijk alle Hollandse geprakte meuk) Favoriete tv programma: Alles met auto's, formule 1 blijft ie serieus rustig een half uur naar kijken. hoeveelslaapjes: 1 tussen de middag (ergens tussen 12.30 en 16.00) van 1,5 tot 2,5 uur. hoeveel woordjes/ zinnetjes: 3 woord zinnen zoals: papa komt aan, die pakken mij, ook boven mama, *naam zus* ook mee, ook zitten toel (stoel)... dat soort dingen. en voor de rest heel veel woorden, maar ik tel dat niet. Ik vind dit echt een geniale leeftijd!
Dochter van nu 21 maanden : Gewicht: 12,5 kilo Lengte: 87 cm Schoemaat: 21 Kledingmaat: 92 Luiermaat: 5+ Lievelings eten: eigenlijk alles wel Favoriete tv programma: mickey mouse clubhuis Hoeveel slaapjes: 1, meestal van 13 tot 16 Hoeveel woordjes zinnetjes: super veel woordjes en zinnetjes doet ze ook maken sinds twee maanden ofzo, plakt 3/4 woorden aan elkaar om iets duidelijk te maken en zegt echt alles na.
Mijn tweeling is net een paar dagen 2 😍 Jongen: 89 cm 14.8 kg Schoenmaat 24 Luier maat 6 Tv programma: liedjes van zeppelin,juf roos en bibaboerderij Eten: pasta/noodles/ rijst Slapen: 12.30-15.30 / 19.30-07.00 Praat veel losse woordjes. Stuk of 40. Meisje 85 cm 11 kg Schoenmaat 21 Luier 5/5+ Slapen: 12.30-15.30 / 19.30-08.30 Tv programma bumba en bibaboerderij Eten: van alles Praten: praat oren van je hoofd. Praat al in zinnen van 3 woorden. Heel goed verstaanbaar.
Dochter 1,5 (juni 2) Gewicht: 10 kilo Lengte: 81 cm Schoemaat: 21 Kledingmaat: maat 74/80 Luiermaat: 4 Favoriete eten: pasta/rijst Favoriete tv programma: nijntje Hoeveel slaapjes: 1 overdag, nacht van 19-8u Hoeveel woordjes zinnetjes: rond de 150 woorden, nu ook twee/drie woorden achter elkaar, bijv: papa ook hapje
Kleine kindjes moeten er ook zijn. Die van ons is ook niet groot en zwaar. Geborenmet 2795 gram en 46 cm. Nu bijna 16 maanden Gewicht: 8850 gram Lengte: 76,5 cm Schoemaat: 19 Kledingmaat: 80 vaak ook nog broekjes maat 74 Luiermaat: 4 Lievelings eten: pasta, doperwten, boontjes en vooral vlees en yoghurt Favoriete tv programma: bumba Hoeveel slaapjes: 2 Hoeveel woordjes zinnetjes: 5 klank woorden en veel gebrabbel
Hahaha mijne 5,5 maand (bijna) ook 9 kilo en maat 74 en ze draagt gewoon maatje 5 luiers net als haar net 2 jarige zus! Dochter van januari 2015 Gewicht: 13,5 kilo Lengte: 91 cm Schoenmaat: 24 Luiermaat: 5 Slaapjes: ongeveer 2 uur per dag, soms ook niet Favoriete tv programma: peppa pig Favoriete eten: broccoli en rijst. Woordjes: ze praat volledige zinnen. 2 talig opgevoed, engels spreekt ze ook aardig (zij hoort in haar omgeving het meest nederlands dus dat spreekt zij meer/beter)
Meisje van bijna 2.5 jaar Gewicht; 10.8 kilo Lengte; 79 cm Schoenmaat; 19 Kledingmaat; broekjes 74, de rest zit ze tussen 74/80 in. Luiermaat; 4. Lievelingseten; Pasta-pesto-kip & pannenkoeken. Favoriete tvprogramma; Froooooozen, Angelina Ballerina, Casper&Emma. Slaapjes; Een, van 12.45-15.00/15.30 Woordjes; Volledige zinnen, tweetalig. Engels en Nederlands door elkaar.
Ruim 2 jaar. Lengte 95 cm Gewicht 13.2kg Kledingmaat 98 Schoenmaat 25 Luier maat 5 Lievelingseten pasta Tv programma paw patrol 1 slaapje nog steeds 2,5-3 uur Praat heel weinig.
Hier een kleine dame van 18 maanden; Gewicht: 8.2 kg Lengte: 74 cm Kledingmaat: 74 Luierbroekjes: 4 maar 3 kan ook nog wel Slaapjes: 2, in de ochtend nog van 9 tot 11 en smiddags een uurtje Favoriete eten: patat met frikandel en mayonaise Favoriete tv programma: Bollo de beer, Teletubbies, Bumba. Woordjes: Ze kan heel veel zeggen waaronder 2 hele zinnen achter elkaar.
Zoon net 2 jaar. Gewicht: 15,5 kilo Lengte: 91 cm Kledingmaat: maat 92 Schoenmaat: 25 Luier: 4+ Lievelingseten: wortels, bonen en lasagne Favoriete tv programma: Dora Slaapjes: 's middags 2 tot 3 uur Woordjes: zinnen van 4 a 5 woordjes Hij is inderdaad wat te zwaar. Hij eet graag...