Ik ben voor mijn zoon van 2,5 jaar op zoek naar echt warme wanten. Ik zie in de winkels alleen maar van die dunne dingen waar de wind gewoon doorheen waait Vorig jaar had ik Barts wanten voor hem, maar die zijn nu bijna overal uittverkocht en ben ook wel benieuwd of er ook iets goedkopers te vinden is
Stomme vraag maar kun je breien? Heb vorig jaar wantjes gebreid en die dan vervilt, ideaal. Niet te dik maar wel wind- en waterafstotend en kostte me 2 euro
Ik heb dit jaar bij de vd handschoenen gekocht voor me dochter. De binnenkant is fleece en de buitenkant wol. Volgens mij is het daartussen ook nog gevoerd want ze zijn best dik
Ik zweer ook bij Barts, ideaal. Online zijn ze nog wel te vinden. Hier in alle maten in zwart bijv Barts wanten | Unisexkleding
Ik heb voor mijn zoontje bij de Hema van die waterafstotende wantjes gekocht. Soort van die skihandschoenen.
Bedankt dames! Heb toch maar die Barts wanten besteld, bedankt voor de link Loesjuh! Volgens mij had ik ook meteen het laatste paar in die kleur & maat want ook daar zijn ze nu uitverkocht
Je bent voorzien zie ik maar ik heb hetzelfde type wanten van de week bij de zeeman gehaald.. Warm van binnen en water/20wind afstotend van buiten. 4,- dacht ik en ook zwart.