Warme wanten

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Chiggy, Nov 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben voor mijn zoon van 2,5 jaar op zoek naar echt warme wanten.
    Ik zie in de winkels alleen maar van die dunne dingen waar de wind gewoon doorheen waait :(
    Vorig jaar had ik Barts wanten voor hem, maar die zijn nu bijna overal uittverkocht en ben ook wel benieuwd of er ook iets goedkopers te vinden is :)

2. laravelk

laravelk Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,970
    2
    38
    Stomme vraag maar kun je breien? Heb vorig jaar wantjes gebreid en die dan vervilt, ideaal. Niet te dik maar wel wind- en waterafstotend en kostte me 2 euro ;)

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb dit jaar bij de vd handschoenen gekocht voor me dochter. De binnenkant is fleece en de buitenkant wol. Volgens mij is het daartussen ook nog gevoerd want ze zijn best dik

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Perry sport of aktie sport ofzo.. Die hebben vaak goed betaalbare kinderspullen.

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

May 3, 2012
    4,367
    306
    83
    Ter Stal. Ik heb ze daar gisteren gekocht voor mijn dochter (met 30% korting).

6. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hema lekkere dikke wantjes voor 4,95!

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb voor mijn zoontje bij de Hema van die waterafstotende wantjes gekocht. Soort van die skihandschoenen.

9. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Hier ook Barts. Zijn toch wel het warmst/fijnst, vind ik.

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Bedankt dames! Heb toch maar die Barts wanten besteld, bedankt voor de link Loesjuh! Volgens mij had ik ook meteen het laatste paar in die kleur & maat want ook daar zijn ze nu uitverkocht :D

11. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Je bent voorzien zie ik maar ik heb hetzelfde type wanten van de week bij de zeeman gehaald.. Warm van binnen en water/20wind afstotend van buiten. 4,- dacht ik en ook zwart.

Share This Page