bewust jong moeder

Discussion in 'Jonge moeders' started by Momyyy, May 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

een site voor bewuste jonge moeders

1. Er is nog geen leuke

2. Er is/zijn al leuke

3. Daar heb ik behoefte aan

4. Daar heb ik geen behoefte aan

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Momyyy

Momyyy Lid

May 3, 2009
    9
    0
    0
    Ik ben bezig met het maken van een blog over het bewust jong moeder zijn.

Ik vind dat die er niet zo veel zijn. Vaak zijn sites voor jonge moeders toch bedoeld voor tieners die per ongeluk zwanger zijn geraakt en er alleen voor staan. Met alle respect en begrip is dit niet mijn doelgroep

Ik wil graag een site maken voor jonge vrouwen die bewust moeder zijn of zwanger zijn/willen worden.
    En dan niet persee concentreren op de moeilijkheden maar op hoe geweldig en leuk (jong) moeder zijn is!

Zou je daar geïnteresseerd in zijn? of en ben je al vaak op zo een soort site? (welke?)

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Ik ben lid geweest van het bewust jong mama forum, helaas is die door gebrek aan reacties gestopt... er werdjammer gnoeg niet heel veel geplaatst....

3. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    1,535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Dat forum was dus van mij! ;) We zijn verder gegaan op hyves: http://bewustjongmama.hyves.nl/ maar het is helaas (nog?) niet zo druk als ik graag zou willen! Reclame maken mogen jullie dus altijd..! ;)

4. Momyyy

Momyyy Lid

May 3, 2009
    9
    0
    0
    Die hyves heb ik inderdaad gezien. leuk initiatief!
    Dit is mijn blog:http://bewustjongmoeder.blogspot.comik ben nog maar sinds gister begonnen dus ga me niet meteen dissen :oops: haha
    Tips om te verbeteren of wat ik er op zou kunnen zetten zijn uiteraard meer dan welkom!!! [-o<

Ik zoek nog iemand voor de lay-out want daar ben ik niet tevreden over

5. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

Jan 26, 2007
    3,504
    0
    0
    mama!!
    ik vind het wel een leuk idee! en zal iedere dag erop kijken!

als je nog iemand zoekt om te helpen beveel ik me aan ;)

6. Momyyy

Momyyy Lid

May 3, 2009
    9
    0
    0
    Ik bedacht me vannacht dat ik het inderdaad met iemand samen wil doen.
    Heb eigenlijk heel weinig ervaring hiermee :oops: en 2 weten meer dan 1 !

Als je het echt wilt dan doen we het samen.

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

Jan 26, 2007
    3,504
    0
    0
    mama!!
    ja het lijkt me hartstikke leuk alleen ik ben tot juni even bezig met een verhuizing dus kan erna wel volop!

8. Momyyy

Momyyy Lid

May 3, 2009
    9
    0
    0
    Ik heb je een berichtje gestuurd...

9. Jade11

Jade11 Bekend lid

Mar 21, 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant

ben meteen lid geworden, en om dus meteen antwoord te geven op je vraag, ja daar heb ik zeker behoefte aan. valt me zo op dat als ik door de stad loop alleen mar oudere moeders tegen kom, en zoveel rare blikken krijg. ik weet dat er ergens ook jongere moeders zijn in nederland, en wil nu wel eens weten waar.

(ps, ik kom net terug uit schotland, waar Mila is geboren. heb hier ruim 1.5 jaar gewoond, en was daar een van de oudere moeders. tienerzwangerschappen zijn daar erg populair, en de omschakeling van oude moeder naar jonge moeder is extreem groot.)

Share This Page