25 april is het alweer 2 jaar geleden dat onze dochter met 23 weken en 6 dagen werd geboren. Het blijft soms als de dag van gisteren van soms voelt het ook als jaren geleden. Nu weet ik dat we toen geen keus hadden en de juiste beslissing hebben genomen maar toch voelt het soms zo niet. We zijn nu bijna 2 jaar verder en zijn we weer zwanger na een jaar ziekenhuis is het eindelijk gelukt via icsi. We hebben de eerste 20 weken er niet van kunnen genieten maar nu durven we wel en hopen 23 juli ons ukkie te krijgen. Maar soms heb ik het gevoel van zal het nu wel goed gaan maar dan denk ik ook je zal toch niet 2 keer zoveel pech hebben. Tot nu toe ga alles goed en we gaan er maar vanuit dat het zo blijf gaan. Maar toch mis je iets ook al weet je niet wat je moet missen. * Ise
Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. Weet precies hoe je je voelt. Wij zijn vorig jaar onze zoon verloren bij 16 weken. Dat is aanstaande zaterdag een jaar geleden. Ben nu 33 weken zwanger en het voelt heel dubbel. Waarom mocht Roan niet bij ons blijven? En dit kindje waarschijnlijk wel?! Ben dolgelukkig met deze zwangerschap, maar kan de dagen wel voorbij kijken. Heb pas rust als ik dit kindje gezond en wel in m'n armen kan sluiten. Heel veel sterkte meid! De weken voor de datum zijn pittig en daarbij spelen nu ook je hormonen mee. Digitale knuffel