Hallo allemaal ! Ik heb de Philips 3-in-1 steaming centre besteld, iemand ervaring mee ? En wie weet er leuke recepten voor een baby van 4 maandjes Vooral "stoom-gerechten" ! Alle ervaringen en tips welkom ! Alvast bedankt ! -x-x-x-
Volgens mij geef je met 4 maanden toch alleen pure groente en dan 1 soort? Dus ik zou zeggen, bloemkool erin en stomen maar .
Volgens mij kan ke ook fruit stomen (behalve banaan ?) Maar ik dacht dat ook "mijn eerste liga" erdoorheen kan ! Maar ik heb echt wat "recepten" nodig ! Haha ! -x-
heb hier een babycook maar inderdaad de groenten zijn bv vooral wortel met bloemkool en aardappel, courgette met aardappel, brocoli met aardappel, spinazie... en de verhouding is 2/3 groente en 1/3 aardappel fruit, hier worden bananen, appels, peren, perzik, meloen en druiven gebruikt. meestal 2 a 3 soorten gemixt met daarbij cerelac ( koekjesmeel) en i.p.v. appelsiensap doe ik er wat diksap bij maar vrij weinig. stoom de groenten wel niet
OK ! Tsjaa.. Ik verzin wel wat! Maak er wel wat lekkers van, Damani vind het potje Bruine bonen met appel lekker ! Dus wie weet vind hij dat lekker als ik het zelf maak ! -x-
oeps groenten moet fruit zijn zie ik nu ze gaat het vast en zeker vers ook wel lusten hoor, gewoon vanalles uitproberen maar op haar leeftijd is het koken gewoonweg nog niet uitgebreid dus echte recepten heb je dan ook niet
Hier zelf geprobeerd te maken, bruine bonen met appel. Niet te eten, stinkt en Noortje vond het ook geen succes. Niet te vergelijken met potje.. Wel succes hier: boontjes, worteltjes, bloemkool, brocoli (favoriet), courgette met rijst of aardappelen. En dan soms tartaar of kip erdoor heen. Tip: bij de supermarkt kun je soms van die zakken verse groentes komen, al gesneden en deze is gemengd (wortel, broccoli en bloemkool). Deze kook ik samen. Dan splits ik de groentes en maak de potjes apart en vries deze in. Zo heb je meteen 3 verschillende soorten groentes zonder al te veel moeite..