Ons meisje wordt volgende maanda alweer 2! wat gaat de tijd toch hard... vroeg me af of er hier nog moeders zijn met leuke kadotips. ?
Mijn zoontje word ook bijna 2! Voor hem heb ik deze week een teletubbie speelhuis gekocht bij de bart smit,hij is helemaal gek van de teletubbies!
leuk... zat ik ook aan te denken aan zo'n soort huis maar dan van dora daar is indy helemaalweg van. En leerzaam ook ze kan door die filmpjes nu al tot 7 tellen in het engels!
Een driewieler Speelgoed voor in de tuin (zandbak, glijbaantje, wipwap). Duplo (is ook fijn om aan familie te vragen, dan heb je zo een verzameling compleet). Little People (is ook fijn om aan familie te vragen, dan heb je zo een verzameling compleet). Knutselspullen (vingerverf, klei, kleurboek, stempels, etc.) Kinderlaptop Houten tafeltje met stoeltjes Nieuw dekbedovertrek Ballenmachine Tentje Speelgoed van V-tech
Puzzels? Het ligt er maar net aan waar je kindje voorkeur aan geeft. Kamiel is erg bezig met auto's/motors/treinen/etc, lezen/boekjes, buiten spelen, ballen, puzzels, kleien, enz enz. Ik heb voor zijn 2e verjaardag nieuwe kleding gevraagd! Kamiel heeft voor sinterklaas en kerst al behoorlijk wat speelgoed gekregen en hij zit in een aardige groeistuip, dus vond dat het beste! EN spulletjes voor in bad! Krijt, spuitbeestjes, bootjes, etc. Maar ja, jongetjes zijn wel ietsje anders dan meiden he...zal het gauw genoeg weten! hahaha.
Keukenspulletjes: peuters kunnen enorm druk in de weer zijn met potjes en pannetjes en zo het 'echte' leven nabootsen! Bij de Hema hebben ze volgens mij leuke setjes!
Little people Dora speelhuis etc My Little pony puzzels Boek met haar eigen naam erin verwerkt? Kinderlaptop Kijk eens online bij BartSmit kan je op leeftijd kijken
keukenspulletjes idd we hebben laatst bij een winkel gezien een emmer dweil stoffer en blik voor 8 euro mijn meisje vindt dat geweldig altijd mama of papa helpen in huis ze heeft ook der eigen wasmandje met wasknijpers en spulletjes dora huisje vindt ze ook geweldig little people