baby bijna 3 mnd veel kronkelen met lichaampje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kemjansen, Jan 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kemjansen

kemjansen Actief lid

Nov 20, 2008
    162
    0
    0
    Onze zoon van bijna 3 maanden kronkeld na zijn voeding veel met zijn lichaam. Ook duwt hij veel met zijn benen. Darmkrampen? Spugen doet hij ook veel, maar daar heeft hij nu nutriton voor.
    Zou het ook een koemelkallergie kunnen zijn of zijn daar meer symptomen voor nodig. Of zal het gewoon de gebruikelijke darmkrampen zijn? Hij heeft er wel zichtbaar veel last van.
    Ik ga het volgende week uiteraard ook met cb bespreken

2. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    als je twijfeld zou ik het gewoon even met je huisarts bespreken, want helemaal kronkelen hoort er volgens mij niet helemaal bij

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Eva heeft dat ook een tijdje gedaan, bij haar bleek het eczeem op haar rug te zijn... dat jeukt erg en zie je in het begin niet zo goed.

4. Alita

Alita Niet meer actief

door de nutriton krijg je ook krampjes volgens mij, heeft selina ook maar na een tijdje zijn ze er aan gewend. hoelang geef je de nutriton dan en heeft je kleintje geen last van de ontlasting?

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik zou persoonlijk even langs een osteopaat gaan, die verrichten echt wonderen. Maar ik moet er wel eerlijk bij vertellen dat ik er een voorstander ben dat elke baby in zijn eerste half jaar een keer een osteopaat bezoekt.

6. Agatha

Agatha Fanatiek lid

Sep 16, 2007
    1,382
    0
    0
    Klinkt als darmkrampjes. Even oneerbiedig gezegd: groeit hij wel weer overheen.
    Bij ons hielp thee van ijzerkruid (beverwijkse bazaar, al hebben ze er daar een ander woord voor, of natuurvoedingswinkel), maar op deze site kun je talloze tips vinden.
    Mijn dochtertje lag in die tijd te kronkelen alsof ze aan het bevallen was, zo erg. Arme kind, echt vreselijk.

Share This Page