Gister nieuwe schoenen gekocht en gistermiddag aan gehad Nu zag ik dat er aan de achterkant al slijtage van de schoen is Deze hebben op bepaalde stukken metallic zitten en dit is er af Nu ben ik vandaag terug gegaan naar de winkel en deze wil er niks van weten Schoenen waren 70 euro Wat zouden jullie doen?
Zo raar is dat niet hoor! Hier ook een schoenenwinkel (Schuurman- schoenen) waar je ook binnen 14 dagen kunt ruilen.
Ik weet niet waar jij schoenen koopt maar ik heb al 2 keer schoenen terug gebracht, bij 2 verschillende winkels.
Hier ook eens gehad. Na een middag dragen al kapot. Ik kon ze in de winkel omruilen. En omdat ze de goede maat niet hadden mocht ik voor dezelfde prijs iets anders uitzoeken. En dat was de scapino. Geld terug hoeft misschien niet, maar als een product kapot gaat binnen 6 maand ligt de bewijslast daarvan toch bij de verkoper? En moeten ze het op zijn minst repareren, en anders een vervangend product aanbieden..
Ik zou even een klachten mail sturen, vaak heeft dat meer effect dan het aankaarten bij een winkelier.
Dus jouw schoenenwinkel vindt t normaal dat ze al aan het slijten zijn na 1 dag dragen???? Zou hier echt niet mee akkoord gaan en morgenochtend op hoge poten terug naar de winkel gaan!
Je moet gewoon terug gaan zeker slijten schoenen maar niet na een dag en anders even advies vragen bij juridisch loket ff Google voor nummer bij jou in de buurt is gratis
Wat belachelijk, ze horen je gewoon nieuwe te geven of je geld terug te geven. 7 weken terug schoenen had ik gekocht bij de scapino. Nu ging de rits kapot, en de zool aan de voorkant liet al wat los. Ik vond dat best snel voor 7 weken en dacht ga terug en kijken of ze een oplossing hebben. Kreeg direct mijn geld terug, zelfs na 7 weken nog. Dit vond ik echt heel netjes
Na 1 dag verslijten vind ik echt abnormaal tenzij je op een fiets zit en je je schoenen over de grond laat schuren maar dat heb je waarschijnlijk niet gedaan Teruggaan, neem iemand mee samen sta je sterker. Helpt het niet heb je facebook nog en zijn ze een klant kwijt.