Na het verlies van Merel, nu 2 weken terug blijf ik met zo'n gevoel van het willen knuffelen , het willen omarmen, zo intens maar het geeft zo'n leeg gevoel. Hoe lang blijft zo'n gevoel hangen, en wat doen jullie eraan ?
Dit gevoel herken ik enorm en ik heb het na 8 maanden nog steeds... Juist omdat ze in mijn armen zo heerlijk lagen, mis ik ze in mijn armen. Als ik onder de douche sta, voel ik dat gemis helemaal enorm. Ik denk dat het tijd kost, voor jou is het helemaal nog maar erg kort geleden. Ik hoop dat het lege gevoel voor mij minder wordt als ik het kindje wat nu in mijn buik groeit in mijn armen mag vasthouden, maar daar moet ik nog een behoorlijke tijd geduld voor hebben... Hopelijk wordt het wachten beloond... Veel sterkte toegewenst.
Wat hartverscheurend en wat duim ik voor je. Het doet inderdaad zoveel goed en zo intens als je kleine er eindelijk is. Ik heb het mogen ervaren met Thomas, zo bijzonder is het dan. Hoe lang moet je nog als ik vragen mag ?
Ik ben bijna 13 weken zwanger, dus ik hoop dat het nog minimaal 24 weken duurt... Ik kijk werkelijk de dagen vooruit. Het is zo verdrietig om het verlies mee te moeten maken... Ik kan niet wachten tot het oktober is en inderdaad dat lege gevoel in mijn armen gevuld te voelen. Hoe vond jij dat bij de geboorte van je zoontje? Was het niet enorm emotioneel?
Goh, als mijn kleine meid er nog was zou ze eind september verwacht worden, bijna gelijk op. En ja ik vond het heel emotioneel, ik bleef maar hangen in het ongeloof van " hij is er" . Heel mooi en zo dierbaar zal dat voor je zijn. Sindsdien ben ik wel een overbezorgde moeder, ik kan daar soms in doorschieten.