hallo allemaal, wij verwachten over 8 weken ons eerste kindje. Nu hebben wij goedkoop pampers kunnen krijgen en hebben van nummer 1 : 6 pakken en van nummer 2 ook : 6 pakken is dit genoeg? of teveel? heb geen flauw idee....
Hier was luier 1 gelijk al aan de kleine kant. We hebben het pak dat we hadden opgemaakt en met 2 verder gegaan. Luier 2 heeft ze 8 weken mee gedaan en nu sinds 2 weken luier 3. (We hebben wel een flinke dame die groeit bovenin de groeicurve) Zou niet teveel inslaan van hetzelfde nr. Aanbiedingen van pampers zijn er steeds opnieuw. Nu is er vanaf maandag weer een leuke bij ah. 2 pakken voor 19,50.
Dochter nu bijna 3 weken en hebben al bijna 3 pakken maatje 1 op Ze was 3000 gram bij de geboorte en nu nog maar 3120
Het lijkt me aan de ruime kant! Ik zeg je hebt meer dan genoeg!!! Pampers zijn vaak in de aanbieding, bij veel verschillende winkels. Dus begin maar nog niet aan maatje drie. Ook aan gedacht dat je misschien een ander merk zou willen? Het kan namelijk niet passen bij je kindje, allergisch voor zijn.
Wij hebben zeker 6 pakken maat 1 gebruikt. Onze dochter was 3640 bij de geboorte maar had een klein kontje hihi
Ik zou nu idd gewoon gaan kijken hoe ver je er mee komt; anders gewoon weer doorverkopen of je maakt er bv een leuke luiertaart van voor een vriendin/zus/nicht/buurvrouw.
Hier ook meer dan 6 pakken verbruikt van maat 1. Smal ventje hebben wij. En anders mag je bij de etos altijd ruilen voor een andere maat ( ook zonder bon!)
Hier zat ze in twee wel wat langer, maar echt geen idee meer hoe lang, sorry... Pak of 6 misschien toch wel.
hier alleen in het ziekenhuis nummer 1 gebruikt (2 dagen ivm keizersnee) daarna 2 pakken 2 en toen naar 3.
Onze dochter was 3200 gram, lag boven de curve (en nog steeds), heeft eerst 3 weken op de IC gelegen (aangeboren afwijking, maar even ter indicatie dat ze die weken dus geen eigen luiers heeft gebruikt) en nog hebben wij zeker meer dan 6 pakken maat 1 versleten.
3,5 pak nr 1 en dat kon toen nog net. Inmiddels woog ze toen 6 kg. Overigens plast ze hier vanaf het begin al niet veel dus hoefde ook niet zo vaak te verschonen. Ik heb met die 3,5 pak 6 weken gedaan. Daarna 2 pakken nr 2 gebruikt Aldi, staat zo'n beetje gelijk aan 4 pakken pampers. Dat kon ook nog net op het laatst. Nr 3 2 grote pakken Kruidvat en toen overgegaan op 4 waar ze al een hele tijd in zit en ook voorlopig wel blijft.
Hier twee pakken pampers maat 1, en drie pakken maat twee. Gemiddeld deed ik in het begin een week met een pak. Met zes weken zat ze in maat 3, en nu met 6,5 maand nog steeds.
Mijn zoontje was 3734 bij zijn geboorte, maar heeft toch wel wat pakken pampers nr. 1 versleten. Tis maar net hoe de luier past bij jouw kindje. Inmiddels zit ie in maat 4
Zou er zeker niet meer van aanschaffen. Zoals je merkt aan de reacties zijn de verschillen heel groot. Hier namelijk best lang maat 1 gebruikt. Ongeveer 2 maanden. (dochter was 2870 gram en 48 cm bij haar geboorte) Dus ongeveer 8 pakken. Nu, met een jaar zitten we in maatje 4.
Ik heb echt mega veel pakken maat 1 gebruikt. Ook nog 0. Wij kunnen dat niet zeggen voor jou, ligt aan de bouw en het gewicht van je kleintje. Inderdaad winkels zoeken waar je kunt ruilen, komt vast goed!