Eindelijk onttrekkingsbloeding maar wat nu?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zograagnog1, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Hallo meiden, vrouwen.

Heb eindelijk een onttrekkingsbloeding.
    Had na 6 maanden de prikpil de normale pil gebruikt (had ergens hier gelezen dat het de boel wel eens op gang kon helpen) en gestopt sinds vrijdag en heb nu vanmorgen mijn onttrekkingsbloeding gekregen.

Heb hier op de site commentaar gelezen dat het nu eigenlijk helemaal zou wegblijven, dus vraag me nu af nu ik de pil niet meer ga slikken of de kans daar is dat mijn normale cyclus weer zal terugkomen?
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor de reacties.

2. catlady

catlady Bekend lid

Jun 26, 2013
    939
    397
    63
    Female
    Nederland
    Als je zwanger wil raken is het verstandig geen anticonceptie in te nemen. Lijkt mij logisch...

3. Zograagnog1

Klopt, maar heb het gedaan zoals ik zei omdat ik had gelezen om de boel op gang te helpen na de prikpil. De prikpil staat erom bekend dat het heel lang kan duren tot 1,5 jaar dat je weer een normale cyclus krijgt.
    Nu heb ik onttrekkingsbloeding (dus het werkte bij mij) en denk... dat ik nu (zonder pil verder te slikken) moet wachten op wat mijn lichaam gaat doen wanneer ze zelf weer alles op orde heeft en de cyclus weer in orde komt uit natuurlijke omstandigheden.

4. Hoek

Hoek Actief lid

Dec 11, 2013
    442
    0
    0
    Ik zou een menstruatie of 2 afwachten om te kijken hoe je cyclus is. Ik zelf heb 2mnd ontpilt en had gelijk een regelmatige cyclus, maar dit kan bij iedereen anders zijn.

5. Zograagnog1

Dank je wel Hoek, ik zal een menstruatie of 2 afwachten. Ben erg benieuwd hoop geluk te hebben en ook na enkele maanden ontpilt te zijn.

6. Hoek

Hoek Actief lid

Dec 11, 2013
    442
    0
    0
    Succes!

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    De pil kan daar net als provera misschien bij helpen als een soort reset. Bij mij werkte het echter niet.

Je kunt nu alleen maar afwachten tot je echte menstruatie..

8. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad is het afwachten! Ieder lichaam is weer anders. Succes met wachten, weet hoe lastig dat is!

9. Zograagnog1

Ja ik wacht maar af, kan toch niets anders doen. Hoop dat de tijd omvliegt tot volgend maand kan ik zien wat het doet.

Share This Page