Maillot

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Roodkapje1979, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Wat is het toch aan apart woord he ;)

Maar goed waar kan ik een maillot kopen die ook echt de maat heeft die op de verpakking staat?
    Helemaal gek word ik er van! Kom ik thuis met maat 86, is ie veeeel te lang of veeel te kort! Onze dochter past nu pas een maillot van de Zeeman en die is maat.....68!!!!!! Had m dus al meer als een jaar in de kast liggen en nu past ie! Ik zoek dus een maillot in de maat 86. Aangezien ze altijd zo fijn verpakt zijn, kan je in de winkel niet zien hoe ze vallen en om er nou iedere keer mee terug te gaan.....

Oh ja ben ook op zoek naar een witte legging maar ook die kan ik nergens vinden (online aan het zoeken nu)

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    irritant he de maillots, ik heb er ook zo'n moeite mee om de juiste maat te vinden

3. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    oh het ligt dus niet aan mij ;)

Online durf ik ze nu al helemaal niet meer te kopen!

4. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik wilde net zeggen Zeeman...die is op de goede maat bij mijn dochter, maar bij jou dus niet...
    Ik zou ze gewoon in de winkel uitpakken hoor; kan je t tenminste zien.

5. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    ja dat doet mn moeder dus ook altijd. Laatst bij de Hema ook en daar waren ze er niet zo blij mee..... Bij de Hans Textiel pakten ze m wel voor me uit! Maar daar hadden ze helaas de goeie kleur niet......

6. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ja malliots! vreselijk!
    Ze hebben dan 86/92 en dan gaan ze vaak meteen naar 98/104!
    Ik kan tenminste nooit 92/98 vinden dat zou nu echt perfect zijn... maar ja.

7. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Heb er trouwens nog nooit van de H&M gehad. Hoe vallen die?

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Die van de H&M vallen hier wel goed. Maar dat doen die van de zeeman ook ;)

9. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    haha dank je!
    Heb net nog ff in dr mandje gekeken op dr kamer en ze heeft er meerdere van de zeeman en een ander paar valt dus wel goed! Ik neem de volgende keer gewoon een paar mee van haar zelf die goed passen en dan ga ik maar vergelijken in de winkel. En dus idd verpakkingen open maken anders weet ik t ook niet meer! (zal t dan wel eerst aan de verkoopster vragen hoor)

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Het ligt er trouwens hier wel aan welke mailloit je hebt van de zeeman. De normale kan ze gewoon aan. Maar je hebt er ook tussenzitten, die lijkt echt gebreid zeg maar (weet niet hoe ik dat moet uitleggen)

Ik denk als ik me best doe, dat ik die dingen ook wel aankrijg ;)

11. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    oh haha vandaar dus dat de ene wel past! Die van maat 68 is een gewone en die past ze dus nu.... Is erg lang.

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik heb ze gekocht bij babywalz en ze passen goed!

13. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ik vind de maillots van de H&M echt een aanrader! Ze vallen inderdaad goed op maat, maar het belangrijkste vind ik dat ze echt supermooi blijven! Bijna alle maillots (zelfs die van Bonnie Doon en andere dure merken) worden snel pillig, maar die van H&M blijven echt mooi glad. Ik ben fan ;)

Vind het alleen jammer dat ze geen wit hebben, wit is daar altijd gebroken wit 8)

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Oh jah hier nog 1 die strijd met maillots!! Ik vind de Hema juist goed op maat vallen en die van H&M vind ik erg groot vallen. De zeeman klopt ook aardig al kan er soms een verkeerde tussen zitten. Action valt ook wel aardig, wibra vind ik klein. En op de markt kloppen de maten ook wel goed vind ik. Ben al ervaren hihi en als ik een goeie heb naar mijn zin, dan valt mijn oudste dochter er wel een gat in.;)

15. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Heb laatst een witte legging (nou ja een dikke panty eigenlijk) En daar de voetjes afgeknipt werkt prima.

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Ik heb laatst een witte legging in de handen gehad bij H&M maar dat was wel op de baby afdeling dus ik weet niet tot welke maat ze ze hebben.

Maillots haal ik bij de hema, die passen hier altijd goed.
    Had er eentje van de zeeman, hou geen gezicht hoor, de lengte van de benen was goed, de voeten te groot en het bovenstuk kon ik optrekken tot aan haar oksels :D

En hier bij een babyzaak had mijn schoonmoeder een maillot gekocht van name-it, die past ook goed.
    Zegt ze jaa ze hadden er heel veel voor maar 1 euro, maar die vond ik niet zo mooi.
    Whahaha ze heeft bijna altijd een broek aan dus haal er maar mooi een paar bij (ze woont vlak bij de winkel) zal mij een zorg zijn dat schoonmama ze niet zo mooi vind.

Groetje sAnita

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik koop ze bij sokshop.nl en dan het merk Ewers en Bonnie Doon. Past perfect en super zachte warme kwaliteit, echt een verschil met de Hema, H&M enz.

18. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Gaat dat niet rafelen?

19. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Bedankt voor alle tips tot nu toe! Ik ga eerst eens bij de H&M kijken! Neem er dan wel 1 mee van dr zelf die goed past om te vergelijken.

20. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dochter heeft ook een hoop maillots varieert van een 68/74 t/m 92-98. Terwijl ze maat 80 heeft. Nadeel is ook vaak dubbele maten. Maat 68/74 is niet erg ruim meer, maar 80/86 is weer veel te groot.

c&a: valt wel goed
    h&m:is heel erg groot behalve als je ze in de droger gooit, dat is de 92/98 overkomen.
    zeeman: kun je geen peil optrekken ene maillot valt klein, de andere erg groot.
    bakkaboe: erg klein minimaal maat groter nemen.
    Hema: vind ik goed vallen alleen zijn ze momenteel wat dun, 1x vallen en ze zijn stuk.
    name it: valt goed, goede kwaliteit
    kruidvat: vallen ook goed, had ik niet verwacht!
    Bonny doom: ook prima, blijven mooi.

Deel Deze Pagina