Gisteren tijdens vrijen merkte ik dat ik al vruchtbaar slijm had, terwijl mijn banner aangaf dat mijn eisprong pas over 6 dagen is. Dit is mijn eerste cyclus na een mirena en ik had ongeveer een cyclus van 30 (ook tijdens mirena), dus daar is het op gebaseerd. Zou het misschien dan toch een kortere cyclus zijn, aangezien ik nu al vruchtbaar slijm heb? Of kan dat al 5 dagen van tevoren aanwezig zijn? Of was het misschien wel niet vruchtbaar slijm maar wat anders? Aangezien mijn mirena er nog maar kort geleden uit is? Alvast bedankt!!!
Het slijm dat je krijgt als je opgewonden bent, lijkt heel erg op vruchtbaar slijm. Je zegt dat je het opmerkte tijdens het vrijen. Dan hoeft het geen vruchtbaar slijm te zijn, maar was je waarschijnlijk gewoon extra vochtig door het vrijen. Of heb je dat normaal nooit?
Het kan ook heel goed zijn dat je je eisprong eerder hebt, maar daarintegen kan het ook dat je een aantal dagen van te voren ook al slijm opmerkt. ik heb dat ook een aantal keer gehad. (dat weet ik door ovulatie testen). lastig he!
Jawel, altijd wel vochtig (gelukkig ) maar nu voelde het anders dan anders.... Wat glibberiger, vandaar dat ik dacht dat het vruchtbaar slijm was! Maar ik heb met calculator uitgerekend en dan een cyclus van 28 dagen ingevoerd (ipv 30 dagen) en dan zou het wel kunnen kloppen. Ik weet namelijk nog niet precies of ik een regelmatige cyclus heb en hoeveel dagen dat dan zijn. Ik moet mijn natuurlijke cyclus weer leren kennen, want met mirena voelt het heel anders. Mijn banner maar ff aanpassen....