Hoi hoi, Wie herkent dit? Dochter is nu bijna 5 maanden oud en krijgt volledige flesvoeding. Er is geen verandering in voeding of merk geweest sinds geboorte. Maar sinds een paar dagen heeft ze hele vieze poepluiers. Ze poept ook vaker dan voorheen, normaal 1 of 2x per dag gisteren waren het er 5. Het is vrij veel en heeft een korrelige structuur. Het is qua kleur niet echt veranderd Nu kan ik daar alleen wat over vinden icm borstvoeding. Ze laat er ook veel scheten bij (scheetjes is ongepast voor de geluiden die ze produceert, mijn man is er jaloers op). Ze heeft geen koorts, plast goed en is absoluut niet hangerig, huilerig, humeurig. Ze loopt ook niet rood aan en haar buikje voelt soepel, absoluut niet opgezet. Alleen dus heel veel scheten, grote hoeveelheden poep met een wat korrelige consistentie en de luiers ruiken iets meer dan normaal (1 echte stinkerd gehad). We houden haar goed in de gaten en mocht ze na het weekend nog steeds deze ontlasting hebben (of als het erger wordt) bellen we de huisarts. Maar goed, iemand die dit herkent?
Nog niks te voelen, maar met zoveel gelijk gestemden gaan we uit van een tandje. Houden haar in de gaten, mijn man is nu mega enthousiast dat ze misschien een tandenborstel mee mag als ze van 't weekend gaat logeren bij opa en oma