Bijna 20 weken zwanger en echt nog een klein buikje!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Samba25, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    niet druk om maken hoor, als blijkt dat je kindje gewoon goed groeit en je hem goed voelt bewegen alleen nog maar van genieten.

Mijn buik is nu al behoorlijk groot was bij mn eerste ook zo. Gevolg is dat ie nu al in de weg zit, laat staan over een maand of 2! En er gaan nu al mensen roepen: oh je bent zeker bijna uitgerekend etc.. Pff! Als ik dan zeg dat ik pas net over de helft ben krijg ik weer opmerkingen of het geen tweeling is. Echt vermoeiend, nee geef mij maar een klein buikje..

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    Bij mij zien ze pas een week dat ik zwanger ben.. ik ben vanmezelf al stevig dus het viel niet op.. haha ben je bijna op het einde en dan valt het pas op.. vond het wel een tegenvaller maar ben blij dat alles binnen in goed gaat.. vind ik een stuk belangrijker dan dat mensen het aan de buitenkant kunnen zien..

3. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Op 20 weken kon je bij mij helemaal niks zien!
    Echt helemaal plat nog.
    Ik was op 19 weken opgenomen in het ziekenhuis en daar vroegen de verpleegsters telkens weer of ik zwanger was :)
    Maar vanaf week 22 is hij beginnen groeien...en zie album :)

4. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Volgens mij maak ik me druk om niks he ;)
    vroeg me gewoon even af wat jullie ervan vonden..
    misschien schiet mijn buik straks ook wel ineens naar voren, en als ik zelf die foto's bekijk, valt het eigenlijk best mee :oops: , als sommige zelfs nog helemaal plat zijn, hoef ik me niet zo druk te maken!

5. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Volgens mij is het wel redelijk normaal hoor dat je met 20 weken nog niet veel ziet. Hier begon het in iedergeval toen pas met groeien. En meiden in mijn omgeving die zwanger zijn, hebben ook nog bijna niks met 20 weken.

6. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

@jojo23
    Ik vind je buik wel al redelijk groot hoor. Ik ben vandaag 18 weken en heb echt veeeeel minder dan jij (echt nog plat, alleen 's avonds zichtbaar).

7. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    @jessi86
    Dat is wel een geruststelling hoor...voor mij, de mijne is echt niet plat meer...
    en savonds nog dikker dan sochtends! Fotos van mij zijn ook savonds genomen hoor ;)
    Het zal straks ineens wel hard gaan, we wachten af!

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Bij mij kwam die buik ook pas met 20 weken hoor!
    En nu vraagt men al weken of ik morgen ga bevallen....

9. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    jojo, ik ben 30 weken en mijn buik is net zo groot/klein als die van jou...

Dus dat komt wel goed denk ik...

Deel Deze Pagina