Hi Dames, Waarschijnlijk bestaat er al een forum hierover maar ik kon het helaas niet vinden. Nou, ben nu 10 weken en kan niks eten of drinken alles wat ik binnen krijg ik erna een hele zure na smaak, heb vla, beschuit, heb medicijnen gehad en ook havermout geprobeerd maar niks helpt. Wordt er heel erg gek van durf niks te eten want na de zure na smaak/achter in de keel of maag komt direct het overgeven. Bij mijn eerste zwangerschap had ik hier totaal geen last van! Maar goed iedere zwangerschap is verschillend. Hopelijk hebben jullie nog tips voor mij! Groetjes,
Hoi Channel, Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik heb er geen ervaring mee, maar heb je bijvoorbeeld een kauwgompje geprobeerd? Of pepermuntje? Misschien dat je zure smaak wegblijft dan en dat je niet dat nara gevoel krijgt? Hoop dat er meiden hier zijn die je tips kunnen geven!!! Succes. Groetjes Claire
ben ook de eerste 16 weken heel ziek geweest, alleen maar overgeven. bij mij hielp het om heeeele kleine beetjes te eten dan kon mijn maag dat nog net aan. en fruit dat bleef ook liggen en aangezien je heel weinig eet is fruit wel erg goed voor jou en je kindje en kauwgom dat heb ik ook heel veel gehad. succes meid want ik weet het is geen pretje, maar het gaat over hoor!
Ik heb het ook gehad.. en nu nog steeds soms.. ik zou hele hete kouwgum proberen! Ik at ook de hele tijd van die zuigsnoepjes en kouwgum.. En gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Hi Dames, Nog bedankt voor alle adviezen, ik lag namelijk in het ziekenhuis had te veel vocht verloren. Maar ik ben vandaag gelukkig thuis gekomen, het gaat wat beter en ik hoop dat ik snel de oude wordt. Groetjes Channel