Ongerustheid mbt baby. ziekenhuis bellen of niet?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roxyroxx, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Zoals jullie wellicht in mijn andere topic hebben gelezen ben ik ziek. Ik heb inmiddels wel wat water kunnen binnenhouden, gelukkig.

Ik heb de baby vandaag erg weinig gevoeld. Had het er net met manlief over en toen zeiden we bou dan gaan we toch maar even ziekenhuis bellen. En ineens begint hij te bewegen! Alsof hij het aanvoelt. Wat zouden jullie doen? Alsnog ziekenhuis bellen? Of even afwachten? Ik voel me echt ontzettend beroerd dus daar zal het ook wel aan liggen dat ik hem minder voelde, ik was natuurlijk op mezelf gefocused hele dag.

2. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Als je ongerust bent zou ik bellen. Liever 1x te vaak als 1x re weinig...

succes en beterschap!

3. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Altijd bellen als je ongerust bent!

4. Roxyroxx

Dat is het hem juist, ik maakte me zorgen maar nu beweegt ie weer. Ik kijk het even aan!

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Volg je gevoel! En beterschap !!

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Zou zelf er de komende uren even extra op letten en dan beslissen of je wel of niet belt.

En beterschap natuurlijk!

7. Roxyroxx

Precies dat ga ik ook doen. Even bewust er goed op letten! Dank je!

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Meestal worden ze wat drukker als je gaat liggen of een warme douche neemt. Misschien kan je zoiets doen en een beetje plagen. Vertrouw je het niet, meteen bellen! Hoever ben je eigenlijk?

9. Roxyroxx

Morgen 37 weken. Voel hem nu goed trouwens. Ben wel nog steeds aan het tobben met de koorts en niks kunnen binnenhouden (alleen wat kleine beetjes water...)

10. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Met koorts is het misschien toch handig om te bellen.zeker omdat je zover bent in de zwangerschap.en je bij dysmatuur aangaf dat je kindje minder groot word geschat.ik zou me denk ik wel wat zorgen maken.en even een extra controle is nooit weg.wel fijn dat je de baby goed voeld.dat is altijd het belangrijkste

11. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon even bellen voor.je.eigen gemoedsrust. Maar je kindje neemt wat ie nodig is (kleine egoist ;) ) en je hebt je kindje pas nog voelen bewegen dus daardoor denk ik dat je je geen zorgen heeft te maken om je beebje. Maar het moet natuurlijk ook goed met jou gaan en drinken is toch wel een beetje belangrijk. Dus even goed in de gaten houden dat je geen begin tekenen vertoont van uitdroging.

Deel Deze Pagina