Hi meiden, Zoals jullie wellicht in mijn andere topic hebben gelezen ben ik ziek. Ik heb inmiddels wel wat water kunnen binnenhouden, gelukkig. Ik heb de baby vandaag erg weinig gevoeld. Had het er net met manlief over en toen zeiden we bou dan gaan we toch maar even ziekenhuis bellen. En ineens begint hij te bewegen! Alsof hij het aanvoelt. Wat zouden jullie doen? Alsnog ziekenhuis bellen? Of even afwachten? Ik voel me echt ontzettend beroerd dus daar zal het ook wel aan liggen dat ik hem minder voelde, ik was natuurlijk op mezelf gefocused hele dag.
Zou zelf er de komende uren even extra op letten en dan beslissen of je wel of niet belt. En beterschap natuurlijk!
Meestal worden ze wat drukker als je gaat liggen of een warme douche neemt. Misschien kan je zoiets doen en een beetje plagen. Vertrouw je het niet, meteen bellen! Hoever ben je eigenlijk?
Morgen 37 weken. Voel hem nu goed trouwens. Ben wel nog steeds aan het tobben met de koorts en niks kunnen binnenhouden (alleen wat kleine beetjes water...)
Met koorts is het misschien toch handig om te bellen.zeker omdat je zover bent in de zwangerschap.en je bij dysmatuur aangaf dat je kindje minder groot word geschat.ik zou me denk ik wel wat zorgen maken.en even een extra controle is nooit weg.wel fijn dat je de baby goed voeld.dat is altijd het belangrijkste
Gewoon even bellen voor.je.eigen gemoedsrust. Maar je kindje neemt wat ie nodig is (kleine egoist ) en je hebt je kindje pas nog voelen bewegen dus daardoor denk ik dat je je geen zorgen heeft te maken om je beebje. Maar het moet natuurlijk ook goed met jou gaan en drinken is toch wel een beetje belangrijk. Dus even goed in de gaten houden dat je geen begin tekenen vertoont van uitdroging.