Bijna 22 weken zwanger en onzekere weken!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dunchan, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Ja ze zegen dat de vk een fout bij de meting hebben gedaan de metingen van het andere ziekenhuis gaven ook aan dat hij groter is en houden hun nu 28 weken aan!! Omdat alles zo gaat bij die leeftijd!! Maar voor ons maakt het niet uit hoeveel weken hij is als hij zo doorgaat is alleen maar goed!! Hij krijgt sondevoeding en hij doet dat erg goed!! Ik ben aan het kolven zodat zodra hij bv mag dat lekker kan krijgen!!

Ja hij is dol op papa die knuffelen wat af!! Hij heeft vandaag geholpen met de verzorging van Xavi!! Gewassen en schonen luier!! Hij vond wel erg spannend want zodra de hartslag iets hoger gaat van Xavi aan er van die bellen en lampjes af!! Maar de verpleegkundige zei dat hij het goed deed!! En dat geeft de man dan weer wat zelf vertrouwen!! Hij ademt zelf maar hij krijgt nog wel wat zuurstof bij hoor soms vergeet hij het ff dan gaan er weer piepjes maar als he dan kijkt doet hij het alweer zelf!! Artsen zijn erg te vrede!! Dus zijn wij dat ook hij mag elke dag een half uurtje buidelen!!

2. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Goh, wat een verhaal meid. Sowieso nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Wat zullen jullie nu al zo trots zijn op dat kleine vechtertje! Sterkte met alles en hopelijk gaat het snel zo goed met de kleine man dat jullie met het complete gezin thuis kunnen genieten van de rust!

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met jullie zoon Xavi!
    En wat goed dat het zo'n vechtertje is.. Super trots mag je zijn :)
    Hopelijk groeit hij lekker door en mag hij snel meer naar huis :)

4. Janna

Janna Fanatiek lid

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! En wat fijn dat hij het zo goed doet!

Het herstel van een ks kan idd behoorlijk zwaar zijn. Denk echt om jezelf, dat je niet te veel doet! Xavi heeft er niks aan als jij helemaal uitgeput bent tegen de tijd dat hij naar huis mag! Want dat wordt dan al pittig genoeg, dus kun je er maar beter voor zorgen dat je je krachten daar een beetje voor spaart. Wat dat betreft is het wel goed van je ouders dat ze zoveel voor jullie doen en voor de andere twee kids zorgen. Dan weet je in ieder geval dat zij niks tekort komen.

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik vind het echt heel bijzonder dat hij gewoon al functioneert als een 28 weken baby!!! Wát een kanjer!!

Probeer inderdaad goed je rust te pakken! Dan kun je er straks helemaal voor je gezinnetje zijn als je mannetje mee naar huis mag!!

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Super dat het zo goed gaat!!

7. Wat heerlijk zeg dat het allemaal zo goed gaat!! Word er echt blij van :)

8. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Wat een goed nieuws allemaal! Ik ben blij het te lezen.
    Hou wel jezelf een beetje in acht, dat je niet instort als het straks allemaal voorbij is.

9. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Wat fijn dat het zo goed gaat met je kleine mannetje!
    Fijn dat je zo dicht bij het sophia woont, maar alsnog is het erg zwaar. Ik hoop dat je zelf ook snel herstelt van de keizersnee.

Veel sterkte en hopelijk kan je ook genieten van Xavi!

10. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Wat ben ik ontzettend blij te lezen dat Xavi het zo goed doet! Dat zal echt een opluchting voor jullie zijn. Zelfs ik zat in spanning om jouw berichtjes, laat staan jullie zelf!

Super dat jullie zo'n kanjer hebben gekregen!

Liefs Daisy (van het juniforum)

11. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Fijn dat het zo goed gaat meid!!Het is een sterk ventje!!:D

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Kom steeds even checken of er weer een update is :D

13. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!
    Zo te lezen een echte vechtertje, hoor!! Wat goed dat alles met de dag goed gaat! Voor jullie het weten zijn jullie met z'n alle weer thuis!
    Sterkte meid voor de komende weken en dat alles goed blijft gaan. Zodat de kleine Xavi naar huis mag!!

14. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    hej meid

Hoe is het met jou en met xavi?
    hopelijk ben je zelf weer een beetje herstelt en maakt de kleine man het nog goed.

15. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Het is hier zo hectisch met twee kleintjes thuis en een in het ziekenhuis!! Met mij gaat het wel wat beter!! Maar het valt wel erg tegen!! Xavi doet het nog steeds redelijk goed al had hij een infectie opgelopen en koorts erbij nu antibiotica kuur afmaken en na twe dagen zagen we hem al weer op knappen!! We Mogen nu van plaats een half uur een uurtje met hem buidelen!! Hij komt langzaam aan en alles werkt prima gelukkig!! Artsen zijn erg te vrede!! Al blijft het wel ons zorge baby'tje! Het is zo'n kleine frummel!! Mijn ouders zitten nog steeds bij ins in huis!! En mijn man moet gewoon weer werken dus ik ga nu vaak alleen naar het ziekenhuis!! En me man komt dan dan s'avonds!! Onze kids komen zo'n twee a drie keer mee in een week!! De jongste snapt nog niet en vind het apparatuur interessanter! En de oudste vraagt steeds wanneer hij eindelijk mee naar huis mag!! Maar daar moet we zeker nog wel evene geduld voor hebben!! Zal snel weer up date maar het is nogal druk zo!!

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Fijn weer wat van je te horen!!!
    Met jullie wonder gaat alles gelukkig nog goed!! Fijn dat hij vooruit blijft gaan en zo goed hersteld van de infectie!.

Ik hoop dat hij zo door blijft gaan!

17. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Goed te horen dat het, met wat hobbels, goed met jullie kleine wondertje! Sterkte, ik kan me voorstellen de het zwaar is zeg!

18. Intense

Intense Actief lid

11 sep 2012
    302
    0
    0
    Overijssel
    Tjonge tjonge, valt écht niet mee dit !!! Maar wat vind ik het een genot om te horen dat jouw ouders bij jullie in huis zijn !!! Dat zou ik ook het aller allerliefste willen in zo'n situatie.......
    Ik denk verschrikkelijk veel aan jullie en leef erg mee !!
    Wat een klein kanjertje jullie Xavi !!
    Zet em op meid, maar denk om je rust !! Bij twijfel......PRAAT PRAAT PRAAT en krop niets op !!! (helaas eigen ervaring)

Dikke knuffel voor jullie allemaal

19. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Natuurlijk is het druk en logisch dat ZP nu niet je eerste prioriteit heeft; geen sorry voor zeggen hoor. (Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik het niet prettig vond weer een update van je te lezen :D)
    Wat fijn dat je ouders bij jullie thuis zijn zodat daar ook alles zoveel mogelijk door kan gaan.
    Heerlijk dat jullie nu al een uurtje mogen knuffelen. Wees trots op je kanjer dat hij alweer een obstakel overwonnen heeft en trots op jullie zelf omdat jullie het geweldig doen en er zo goed mee omgaan.

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ben inmiddels weer benieuwd naar de volgende update ;)

Deel Deze Pagina