Hoi Dunchan wat fijn dat je mannetje het zo goed doet! Ik lees je verhaal nu pas goed en ik zit ongeveer in het zelfde schuitje. Ik probeer nu kracht en hoop te houden door jouw verhaal. Hoop dat je dat goed vindt...! Ik heb placenta praevia en de placenta bloedt in- en uitwendig. Inwendig heeft gezorgd voor een scheurtje in de vliezen waardoor ik steeds vruchtwater verlies. Wij moeten ook wachten tot 24 weken. Ben nu 22+3
Jee meid, elke keer op en neer, ook in de nacht, daar ga je toch kapot aan?Heftig hoor!! Het zou niet lukken om in de nacht afgekolfde melk te laten geven door de zusters? Anders mag je mannetje straks mee naar huis en ben jij klaar om opgenomen te worden..... Wel erg fijn dat hij het zo goed doet!!! Echt een vechter hebben jullie!!!
Tijdje niet geweest, maar wat goed om te lezen dat je kleine man het zo goed doet. Wel erg pittig voor je om alles weer zelf te moeten doen. Ik neem er mn petje voor af. Succes en hopelijk mag hij idd snel naar huis. frannie: jij ook heel veel sterkte met alles.
wat vreselijk die onzekerheid! heel veel sterkte, ik hoop dat jullie het allemaal gaan redden!!!! heb vertrouwen...en bedrust tja ik snap dat het dodelijk saai is, als je ibooks heb kan ik je wel eea mailen om de tijd te doden? laat maar weten! kun je in ieder gavl een paar boeken lezen....sterkte meis!
Tijd te doden??? Volgens mij mis je een stuk van het verhaal Ze is retedruk met de baby in het ziekenhuis en de bv daarbij
Sorry erg druk. Het gaat goed. We zijn aan het aftellen tot ons manneke mee naar huis mag waarschijnlijk als hij zo blijft doen als nu mag hij over een week of 2 3 mee naar huis!! Super trots op ons knaapje!!
Hey meis, ik lees je beginpost nog eens en voel herkenning... Hier dus ook te horen gekregen dat ik een placenta preavia totalis heb en ze zien ook al dat deze met geen mogelijkheid meer voor de uitgang verdwijnt... Bovendien ligt de placenta van achter naar voor dus ook nog eens over het snijgenied van de keizersnede. Ze zullen dus door de placenta heen moeten snijden... Tot nu toe gelukkig geen bloedingen gehad maar ik lees al wel dat dat elk moment kan veranderen wat me bang maakt... Gelukkig zie ik dat jullie ventje het voortreffelijk doet! Wat fijn zeg!! Mag hij al snel mee naar huis? x
Hey meis, ik zie dat je héél lang niet online bent geweest! Ik hoop dat het goed met jullie gaat en dat je gewoon erg druk bent met de zorg voor je kindje!