Bijna 22 weken zwanger en onzekere weken!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dunchan, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Denk nog steeds aan jullie!!!

2. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hooi meiden, gaat niet heel lekker hier!! We lopen ziekenhuis in en uit!! De ene arts denk dit en de andere denkt dat!! Ben inmiddels aan de weeën remmers gezetten en lig nu helemaal plat tot zeker 34 weken!! Daarna stoppen ze met de remmers en krijg die week nog een ks!!! Voel me erg beroerd veel last van me rug!! En slapen snachts lukt ook niet!! Baby doet het goed!! De groei van ons zoontje is deze week vooruit gezet zeker met een week!! Voor ons is dat alleen maar fijn!! Het blijft onzeker en spannend!! Ik mis mij. Andere twee kindjes onwijs!! Omdat ik die zorg uit handen moet geven!! Gelukkig zijn ze wel veel om me heen!! Maar ben blij als deze zwangerschap voor bij is want erg leuk vind ik het absoluut niet!! En wilde er nog wel zo van genieten dit keer maar helaas!! Ik probeer jullie regelmatig op de hoogte brengen!! Al is dat soms lastig met de slechte bereik hier en ik slaap veel en heb weinig fut voor dingen!!

3. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid, wat goed om van je te horen!
    Gelukkig doet jullie mannetje het goed, maar wat erg voor jou! De dagen zullen kruipen maar, hoe moeilijk ook, probeer vol te houden en aan jullie mannetje te denken.

Heel veel sterkte!!

4. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Wat fijn om te horen dat je kleine man het zo goed doet! Maar vervelend voor jou zeg hoe alles loopt. Heel veel sterkte! Hoop toch voor jou en de kleine dat het nog zeker een paar weekjes duurt!

5. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Wat fijn om van je te horen meid!!:) en super dat het goed gaat met je kleine maar minder voor jou, waar je nu door heen moet. Ik weet zeker dat je er sterk genoeg voor bent!! :) ik denk aan je!

6. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Of fijn om even een update van je te lezen. Sterkte en fijn dat je kleine man het nog steeds goed doet. Een Echt vechtertje :D

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Fijn dat je even langs kwam!!!

Wat een pittige zwangerschap zeg voor jou :( Maar goed nieuws dat het goed gaat met de kleine!!

8. minimoon

minimoon Niet meer actief

Lees al eventjes mee en ben blij de update te lezen. En wat fijn dat je zoontje een week vooruit is geplaatst - dan komen de 28 en dan 34 weken erg dichtbij. Kan me voorstellen dat het supervermoeiend is met al het ziekenhuisbezoek, en zo zonder je frummels om je heen is het helemaal niet leuk als je plat moet (hoewel het met kleine kids natuurlijk niet houdbaar is, dan ga je vanzelf toch weer mee doen....). Heel veel sterkte, en het is nu nog maar eventjes tot deze kleine er ook uit mag! gelukkig doet hij (en jij!) het goed.

9. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Het is wel vervelend, maar gelukkig gaat het met je kleintje in ieder geval wel goed! Sterkte meid!

10. ML82

ML82 Niet meer actief

Wat goed van je te horen!! En morgen alweer 25 weken! Dat de kleine man zo goed groeit is ook een goed teken!
    Kan me voorstellen dat het wel heel zwaar is de hele dag plat en je kindjes zo uit handen moet geven.... maar alles voor het goed doel!!
    Blijf rustig aan doen en hier draaien de duimen heel hard dat de kleine man nog zeker 10 weken blijft zitten!!

11. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Sterkte meis.. En hopen dat die nog lekker blijft zitten..

12. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Veel sterkte meid, hopelijk blijft de kleine ook na de 34 weken in je buik zitten!

13. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Meiden vannacht naar ziekenhuis gebracht door een ambulance!! Heftig pijnen in me rug en onderbuik!! Ik dacht nou dit is niet echt de bedoeling met weeën remmers!! Ik naar de wc en ja hoor mega bloedverlies!! Allemaal proppen en troep!! Ik voel me niet goed!! Val flauw tegen de badkamer deur mijn man in rep en roer hij 112 bellen en daar ging ik naar het ziekenhuis!! aangekomen schrikt mijn arts over hoe ik er uit zie!! allemaal testen en alles De baby gaat ineens achteruit!! Ik blijk ook een bacterie bij te dragen en ze zijn bang dat de baby dat nu ook heeft!! Omdat hij ineens achteruit gaat!! Voel hem bijna niet meer bewegen en op CTG is ook niet echt goed nieuws!! Artsen lopen zowat met handen in het haar omdat ze eigenlijk geen raad weten!! Ik wordt zometeen naar Sofia kinderziekenhuis is Rotterdam over geplaatst en daar gaan ze beslissen over wat ze moeten doen!! Maar ja artsen hier zeggen dat ze het kindje met ks gaan halen vandaag nog!! Ben mega bang en voel me zo ellendig!! Zoveel controles in ziekenhuis en dan dit!! Ik wil helemaal niet dat me baby geboren word ik wil dat me klein man nog even bij mij blijft zitten!! Pffff ben er zo moedeloos van!! Vind wel erg lief dat jullie steeds reagereren!! En lieve berichtjes sturen!! Ik ga me best doen jullie zo snel mogelijk weer op de hoogte te brengen!!

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb het niet hetzelfde als jou gehad, maar ik had wel een hematoom achter mijn placenta en de gyn had al gezegd dat we rekening moesten houden met een miskraam/vroeggeboorte voor de 20e week.
    Alleen konden ze niets voor de kleine doen.
    Dit begon met ruim 10 weken en hield aan tot 15 weken.
    Daarna nog lichtjes last gehad van bloed en vooral veel last van buik.
    Op 26 weken ben ik 4 dagen opgenomen aan de longrijping en remmers.
    Het was met recht een wondertje, met 40+4 ben ik bevallen van een zoontje, alleen door de vele bloedingen was de placenta verkalkt en was hij veels te klein, en is t net op t randje geweest maar gelukkig is hij er nog!
    Hij word inmiddels bijna 4!

Houd hoop meid, het is heel moeilijk en zenuwslopend!
    Dikke knuffel

15. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Jemig meid, wat een schrik!! Na alles wat jullie al achter de kiezen hebben...Ik duim voor jullie, en denk aan jullie!!

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Jeetje had je reactie gemist.
    Wat verschrikkelijk!
    Heel veel sterkte!

17. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ach meid toch.. :( Wat zullen jullie vannacht geschrokken zijn zeg!! :( Na alles wat jullie hebben mee gemaakt de afgelopen weken.

Heel veel sterkte!! Ik denk hier thuis aan je!!

18. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Jeetje wat een schrik!! Heel veel sterkte voor wat er nog allemaal komen gaat.

19. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Wat heftig zeg! Wat een rot zwangerschap tot nu toe zeg!!
    En wat zullen jullie geschrokken zijn vannacht!!
    Heel veel sterkte hoor!!

20. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Ik lees ook al een tijdje mee maar heb niet eerder gereageerd.

Ik schrik wel van je berichtje!! Wat heftig!! Meid heel veel sterkte!!

Knuffel!!

Deel Deze Pagina