Ik lees al even mee. Meis wat naar dat het zo slecht gaat ineens. Heel veel sterkte in deze spannende tijd. ik hoop dat er een oplossing voor jullie komt.
Jeetje meid, ik las net dat jullie mannetje het zo goed deed en een week vooruit is gezet en nu dit. Wat moeten jullie je lam geschrokken zijn vannacht en nu nog in volledige spanning leven. Heel veel sterkte met zijn alleen, ik zal aan jullie denken.
Oh nee toch wat een vreselijk bericht. Heel veel sterkte toegewenst, hopelijk blijft je kleine man nog even zitten!
Heeeel veel sterkte en ik duim voor jullie! Hopen op het beste.. Laat je ons nog even weten hoe het met je gaat?
Oh nee wat een vreselijk bericht, ik hoop dat je kleine man nog even in je buik mag blijven. Heel veel sterkte in het Sophia kinderziekenhuis.
Jeetje wat verschrikkelijk voor jullie. Ik duim, hoop en bid met jullie mee, dat t allemaal goed mag komen! Veel sterkte. Rubin
Wat schrikken zeg! Hopelijk weten ze in het Sophia een manier waarop je kleintje nog even veilig bij je kan blijven en kunnen ze via jou med geven. Maar zo niet, ik weet uit ervaring hoe kundig ze daar zijn. Onze oudste heeft vanwege een hele andere reden vlak na de geboorte daar geleden en dat is nu al 16 jaar geleden Sterkte met alles.
Ohhhhh jemig meis toch!!! De tranen rollen over mijn wangen!!!! Wát afschuwelijk dit!! Ik heb er écht géén woorden voor. Het enige wát ik kan zeggen is dat ik met héél mijn hart hoop dat het allemaal goed mag gaan. Zowel met jouw als jullie ventje!!!! Wát ontzettend naar voor jouw man ook!!!! Pfffff wát een zorgen........!!! Wij denken aan jullie én wensen én hopen op het aller aller beste!!!!!! Hele dikke knuffel
Dank je wel allemaal erg fijn de lieve berichten te leven!! Ik krijg nog steeds weeën remmers en ik krijg injecties voor longrijping!! Ik lig continu aan de CTG!! Ze hebben allerlei testen gedaan bloed afgenomen enzo daar komen de uitslagen morgen van binnen!! De arts die ik nu heb wil de ks niet vandaag doen, om dat de kleine man het iets beter doet!! Ik blijf heel de nacht aan de CTG en houden het zo inde gaten als het echt niet goed gaat krijg ik de ks uiteraard wel!! Ze willen het liefst alle uitslagen hebben!! En de bacterie krijg ik antibiotica door infuus!! De arts is wel bij dat ons kind een flinkerd is!! Ik ben wel erg bang en hebben net een rondleiding gehad op de neonatologie afdeling mijn hart brak daar echt in duizenden stukjes als ziet wat daar licht!! Maar ja ook fijne verhalen gehoord!! En nog met een stel gepraat die een dochtertje hebben ge kregen met 24 weken en die mag bijna naar huis ze heeft dan tot 39 weken daar gelegen en was een zorgen kindje en als je haar zag wat een poppetje!! Ik geloof hier Erg in de goede zorgen hier!! Blijft spannend vanavond en vannacht!! Ik wil zo graag dat me mannetje blijft zitten!!
Wat een kanjer heb je in je buik!!!! Fijn dat de ks niet vandaag is! Weer een dag extra bij mama in de buik!! Sterkte meid! Al moet je de hele dag plat, ik hoop dat de kleine nog een tijd blijft zitten! Denk aan jullie!
Jeetje.. Meis wat schrik ik hiervan.. Wil je heel veel sterkte wensen en ga voor jullie duimen dat die nog even blijft zitten.. Digi knuffel...