Jemineemie wát vermoeiend voor jouw allemaal....continu die ctg..... Maar inderdaad weer een dag erbij! Hoe is het nu met bloedverlies ed? Ben wel blij dat jullie kleine kanjer het weet wát beter doet hoor! Wens jullie héél héél veel sterkte!!!
Wat vervelend dat het zo fout is gegaan. Maar wel fijn dat de baby het vanmiddag iets beter deed en je vandaag nog geen ks hebt gehad. Hopelijk kan hij nog een tijdje in je buik blijven zitten! Sterkte!
Pff meis wat een achtbaan waar jullie inzitten.. hopelijk zit jullie mannetje nog in je buik. Iedere dag is weer een dag extra.. Heel veel sterkte en succes!
heel veel succes de komende tijd, we duimen allemaal dat jullie mannetje nog even kan blijven zitten!
Jeetje wat schrikken zeg. Ik hoop dat het een goede nacht was en dat je zoon nog even mag blijven zitten. Heel veel sterkte.
O, wat een vervelende situatie weer! Het zit jullie niet mee. Sterkte weer! Ik ga voor je duimen en hopen dat je zoontje nog blijft zitten waar hij zit.
Wat een nare update, dus als ik het goed begrijp is jullie kindje ondertussen gehaald met een keizersnede? Heel veel sterkte en hopelijk gaat het naar omstandigheden 'goed' met jullie kleine man..
Sorry, lees nu ook je laatste berichtje. Gelukkig dat het iets beter gaat met hem! Heb je de GBS bacterie? (groep B-streptokokken). Veel sterkte meid en duim voor jullie!!
Hey meid, zitten jullie ondertussen al in rotterdam? Hoe gaat het met jullie vandaag? ik denk echt elke dag aan je en kijk ook of er een update is van je. Ik hoop dat het wat beter met jullie gaat.
Kwam ook even kijken of er al een update was... Hoop dat alles goed gaat, en de kleine nog even lekker bij mama in de buik mag blijven.
Ik kom ook even kijken naar een update. Kan me ook voorstellen dat hè dáár misschien even géén zin in hebt. Ik hoop maar dat alles oké is!!!! Denk aan jullie.
Jeetje wat heftig zeg! Ik duim me rot dat de kleine vent nog even veilig in mama's warme buik blijft zitten! Heel veel sterkte!
Hooi meiden, sorry gisteren hectisch en nu nog steeds!! Ons zoontje is gisteren geboren doormidden van een ks om 07.20 uur. Hij heet Xavi Jaylano. Hij is heel klein geschat op 35 cm en 810 gram. Hij doet het voor zijn doen erg goed!! Ligt aan de beademing enzo nu elke dag aankijken hoe het gaat!! Vind allemaal erg spannend nu zelf ook herstellen... Vandaag komen de twee andere koters kijken naar hun broertje!! En de ouders van ons beide!! Verder is het ook wel slopend om je kindje niet bij je te hebben!! Voel me leeg en klopt niet!! Ik ga jullie op de hoogte houden hoor!! Hoe het verloopt met ons kleine manneke!! Bedankt voor de lieve reacties!!