Ohhh meis !!!! Zit hier weer met dikke tranen.....voel enorm met jullie mee ! Heel erg gefeliciteerd met jullie zoon !!! En wat een prachtige naam ! Heel mooi. Kan me voorstellen dat jouw gevoel niet klopt.....het is niet af ofzo...... Ik wens jullie vanuit een wit Overijssel enorm veel sterkte en kracht toe voor nu én de komende tijd !!!!!!! Ik blijf je updates volgen en hoop echt op een voorspoedige tijd voor jullie !!! Hele dikke digi knuf en zet em op samen !!!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kanjer xavi. Oh wat spannend is het allemaal maar ongetwijfeld is hij in goede handen. Ik duim en hoop dat alles goed mag blijven gaan met jullie beide natuurlijk.
Een hele dikke proficiat met de geboorte van jullie zoon! Wat fijn dat hij het zo goed doet! We duimen dat hij het goed mag blijven doen en hij over een aantal weken helemaal gezond mee naar huis mag met zijn gelukkige ouders! Voor jou heel veel sterkte in deze zware tijd! Als iemand je hulp aanbied, neem het dan aan! Vraag desnoods om hulp binnen de familie of vriendenkring! Je kunt nu alle hulp gebruiken zodat je er helemaal voor je kind kan zijn en je ook kan herstellen! xx
Ohhh...gefeliciteerd met jullie kanjer!!!! Hopen dat het de aankomende weken voorspoedig gaat en jullie hem daarna mee naar huis mogen nemen!!! Veel sterkte de aankomende zware tijd!!!!!! Ik blijf jullie volgen hier hoor!!!
Gefeliciteerd met jullie zoontje Dunchan! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat jullie hem over een aantal weken gezond en wel mee naar huis kunnen nemen! Een enorme rollercoaster waar je nu helaas in beland bent. De onzekerheid, je kindje op afstand.... Je bent sterker dan je denkt! Ik kom af en toe lezen om hopelijk te zien dat alles goed blijft gaan.
Oh jeetje zeg! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! En wat fijn dat hij het zo goed doet! Ik duim heel hard mee voor jullie en jullie kanjer!
Hallo dunchan, ik heb je verhaal gelezen, tjonge jonge wat heb je veel meegemaakt zeg gefeliciteerd met jullie zoon en hoop dat het het goed doet en snel met jullie mee mag naar huis groetjes Babs
Dank jullie wel allemaal!! Ik mag gelukkig zo vaak naar hem toe al heb ik wel veel pijn dus lang in de rolstoel zitten lukt niet echt!! Mijn kindjes vinden het wel leuk!! Maar snappen niet dat hij daar moet liggen en niet mee naar huis mag!! Het allemaal wel heel emotioneel maar ja we duimen dat Xavi lekker blijf door vechten en dat we snel naar huis mogen!! De artsen zeggen dat hij doordat hij wat voor pp schema loopt dat allemaal mee heeft gepakt dus als hij zo blijft doen en komt goed aan enzo mag hij over week of 6 naar huis!! Dus duimen er maar op!!
Jeetje wat spannend zeg. Gelukkig dat Xavi het goed doet en dat ie toch nog voorliep op zijn weken. Duimen draaien dat ie snel naar huis mee mag. En rust goed uit zelf - een ks is niet niks. Sterkte!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine mannetje! Ik had al zo'n vermoeden toen er geen updates meer kwamen dat hij wel eens geboren zou kunnen zijn. Heel fijn om te horen dat hij het goed doet en ondanks zijn leeftijd al stevig is. Heel veel geluk met zijn allen, de komende 6 weken zullen een emotionele rit worden. Ik hoop dat jij zelf ook snel op zal knappen.
Meid, gefeliciteerd! Heel veel sterkte komende tijd, het zal zwaar worden voor jullie maar probeer te Genieten van mooie momenten! Knuffel
Bedankt allemaal!! Deze nacht heeft hij goed gedaan!! Heerlijk vanmorgen een half uurtje met Xavi opschoot gezeten heerlijk tegen me aan!! Vond wel eng want hij zo kleine, en zo ligt als een veertje!! Maar hij had zijn oogjes even open!! En keek me zo intens aan!! Voor mijn gevoel dan!! En hij vond het heerlijk!! Papa mag hem morgen lekker buidelen! Kijk hij erg naar uit!! Zal binnenkort even een foto'tje van ons ventje erbij zetten!! De arsten zijn erg te vrede over Xavi hij is een echt vechter!! hij wil veel zelf ademen. de arts wil van af morgen kijken of hij zonder de beademing kan en alleen nog zuurstof bij hoeft te krijgen via een neusbril!! dat zou echt super zijn!! want vind wel zielig zo met die slang in zijn mondje!! En Morgen moet ik naar huis!! En vind ik wel heel erg!! Om ons ventje daar achter te moeten laten!! Zo raar om zonder hem daar weg te gaan!! Ik zit momenteel echt in een rollercoster van emoties!! Zit er echt tegen op om naar huis te moeten!! Maar ja het is niet anders!!
Hey meid, die emoties zijn normaal!! Het lijkt me vreselijk om je kleine achter te moeten laten en dat jij zelf naar huis toe gaat. Dat lijkt me enorm moeilijk! Maar zie het wel aan de positieve kant, hij doet het goed! Het is een vechter zoals jezelf ook al zei, en de artsen die zeiden het ook! Hoe gaat het met jou? lukt het al een beetje om zelfstandig te lopen of te staan? Ik denk aan je!
Heel erg gefeliciteerd met Xavi! Wat een enorm stressvolle tijd zeg. Ik heb zelf een prematuurtje en mijn zus en schoonzus ook, dus weet wat het met zich mee brengt. Advies van mij, vooral omdat je er al 2 hebt rondlopen: vraag hulp aan iedereen. Breng je kinderen regelmatig onderdak bij familie en vrienden, vraag of mensen willen helpen met koken en wassen en schoonmaken en zo. Jij bent een kraamvrouw met een keizersnede, zonder kraamhulp en zonder kindje bij je. Dat is slopend. Het kost ongelooflijk veel energie om steeds bij Xavi in het ziekenhuis te zijn. Loop jezelf niet voorbij, de weg is nog heel lang. Probeer zo veel mogelijk uit te rusten, bij Xavi te zijn, en voor de rest je krachten zo veel mogelijk te verdelen. Succes en veel sterkte!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! En wat enorm fijn dat hij het zo goed doet! Snap heel goed dat je niet naar huis wil, woon je wel een beetje in de buurt van t zkh, of is het ver weg? Veel sterkte en geniet van je kleine mannetje Rubin
Wat een kanjer hebben jullie!! Zo snel al zonder beademing!!! Echt een super kereltje!!!! Ben benieuwd naar de foto's!!! Wat enorm vervelend dat je niet langer bij hem mag zijn in het ziekenhuis Voelt helemaal niet natuurlijk om hem achter te laten daar... Snap ik! Veel sterkte en kracht toegewenst voor alles!!