Lieve hemel dames wat een opluchting.. wekenlang ziek van de stress en spanning en alles is goed. De kleine stond volop te bewegen en spartelen het was de mooiste moment van me leven tot nu toe en werd er echt emotioneel van! Ik voel me zo happy en gun echt iedereen dit mooie bijzondere gevoel! Hartje klopte ook goed kortom echt fantastisch Ik dacht dus dat ik 9 weken en 4 dagen zwanger was. Ik had al een vermoeden dat dit dus niet klopte en heb te horen gekregen dat ik 10 weken en 1 dag ben. Ietsje verder dus alleen mijn vraag aan jullie wanneer heeft de bevruchting dan plaats gevonden? Als ik 10 weken en 1 dag naar achter tel kom ik uit op 12 januari 2014 uit.. of ik toen sex heb gehad met me partner dat weet ik al helemaal niet meer want ik ging er vanuit dat het tussen de 24 en 26ste januari zou moeten zijn dus niet. En 12 januari klopt sowieso niet want ik werd op 16 januari tot 21 januari zwaar maar dan ook zwaar ongesteld (was wel een weekje over tijd) kan dit een innestelling bloeding zijn? Zoveel dagen? Wie kan dit voor me uitrekenen?? Ben trouwens 19 oktober uitgerekend. En dames nemen jullie bij buikpijn en misselijkheid gewoon paracetamol? Van de VK mag je gewoon 6 per dag of dat zo verstandig is? Volgens hun wel.. alvast bedankt!
Gefeliciteerd, inderdaad een mooi moment hè!! Je mag inderdaad 6x paracetamol per dag, maar er is recentelijk wel onderzoek uitgebracht dat wanneer een zwangere vrouw langere tijd regelmatig paracetamol gebruikt tijdens de zwangerschap, er een verhoogde kans op ADHD is... Maar dan moet je het denk ik echt wel dagen, misschien weken achtereen gebruiken..