Dof haar

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lisa27, 31 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa27

lisa27 Bekend lid

25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    Hier ff een baal momentje. Vorige week mijn haar laten verven en tis nu alweer helemaal dof :( komt dat van de hormonen?

Mijn haar valt totaal niet uit maar dat is volgens mij normaal tijdens de zwangerschap toch? Pffff klinkt raar maar wil er zo graag een beetje mooi uitzien bij de bevalling.

2. Linana

Linana Niet meer actief

Kan door de hormonen komen inderdaad!
    Hier is een complete verfbeurt anders uitgepakt dan gehoopt ;)

Het doffe herken ik zelf niet, maar hier had een vriendin van mij wel last van. Een goed serum? Doet dat geen wonderen?

3. Hier geen dof haar, maar wel zo pluizig als wat. Als ik buiten ben geweest, pluist het soms wel tot 20 centimeter boven m'n hoofd. Echt, het ziet er niet uit, ik loop echt compleet voor gek :D Misschien helpt Biosilk bij jou? Dat gebruikte ik voorheen altijd, voor glanzend en pluisvrij haar, maar hier helpt het helaas niet meer ;)

4. lisa27

lisa27 Bekend lid

25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    Idd pluizend en glansloos waaaaaaah. Was voor de zwangerschap ook al zo maar nu nog meer. Heb een olie die wel goed werkt gelukkig maar dat de kleur zo snel vervaagd vind ik wel heel jammer

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Jep, haar verven en permanenten etc wordt ook afgeraden tijdens de zwangerschap.

6. lisa27

lisa27 Bekend lid

25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    Mijn VK zei dat het gewoon mocht, alleen was er idd een kans dat het niet goed pakte. Nu pakt het wel goed maar gaat het er snel weer uit helaas. Naja nog een paar weekjes geduld, hopelijk knapt mijn haar dan weer op.:(

7. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Verven kan en mag gewoon. Soms wil kleur minder mooi uitpakken oid. Permanent wordt afgeraden, kan soms niet goed uitpakken. Het is dus afwachten wat je hormonen doen. Hier is een verfbeurt goed gegaan, volgende week gaan we weer en hoop ik dat het weer goed gaat.

8. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    altijd even melden bij je kapper als je gaat kleuren. Het beste is veel highlights die niet aanzetten op de hoofdhuid maar er iets van af ;)

9. lisa27

lisa27 Bekend lid

25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    De kapper weet ervan. Verschilt denk ik per keer Hoe de kleur uitpakt. Naja heb nu een kleurmasker dus maar ff kijken of het daar beter van wordt en anders is het pech. Nog een paar weken volhouden hihi, zal dan wel giga veel haaruitval krijgen want nu valt er niks uit

Deel Deze Pagina