Was gewoon benieuwd vanaf wanneer jullie de baby duidelijk voelde!! Ik weet het gewoon niet meer van de 1e zwangerschap en kan het zijn dat je het bij je 2e kindje eerder voelt??? effe benieuwd wanneer ik het weer kan verwachten...........!!
Pas met 20 weken, heb de placenta aan de voorkant liggen. Sommige voelen het ook al wel met 15 weken.
Ik sinds deze week, 16 weken dus! Ik denk eigenlijk al iets eerder, maar ik heb een operatie gehad, ik voelde ook nog veel van de wond, dus ik kon het niet zo goed onderscheiden. Deze week zat ik op de bank en ineens wist ik het, dit is niet de wond maar ons kleintje! . Ik moet er wel bijzeggen dat hij erg groot is, dus misschien dat dat ook veel verschil maakt, ze zagen bijvoorbeeld ook al heel erg vroeg dat het een jongen is...
Thirza met 14 weken voor het eerst gevoeld, vanaf 16 weken dagelijks. Hier nu met 13 weken voor het eerst, maar ik voel het deze keer wel wat minder dan ik Thirza voelde. Ik weet niet of bij Thirza de placenta voor of achter lag, wel dat ie toen heel laag lag. Deze keer een voorliggende placenta, dus misschien is dat het Of gewoon een rustiger kind
Onze dochter voelde ik met 16 weken herkenbaar en met 17 weken dagelijks. Deze voel ik sinds weet 15 en sinds 16 weken dagelijks. Beide keren placenta aan de voorkant..
13 weken heel licht met 15 weken voelde ook papa baby aan de buitenkant schoppen.....veel plezier als het zover is!!
De 1ste met 17 weken. De 2de met 20 weken. De derde met 16 weken. Bij alledrie de placenta aan de buikzijde.
voelde vandaag voor het eerst echte schopjes 19 weken . Voelde wel al af en toe wat plopjes borreltjes zeg maar vanaf 16 weken
Placenta aan rugzijde, voor het eerst rond 16 weken, maar zeker niet dagelijks. Vanaf week 19 wel dagelijks een keertje, vanaf week 20 meerdere malen per dag.