Hallo, ik weet als sinds 3+4 weken dat ik zwanger ben. Bij 3+5 heb ik me digitaal opgegeven Bij mvm. Dat is nu 2 weken terug. Vorige week woensdag (8 dagen later) heb ik gemaild en heb ik opnieuw bevestigd gekreun dat mijn formulier goed is aangekomen. Daarn heb ik de voicemail van de consulent ingesproken. Tot op heden nog geen enkele reactie. Ik vind dit dus best gek... Ben ik nu te ongeduldig, of klopt dit niet?
Bij mij was het precies zo...wat ik erg jammer vond, want ik vind dat ze zuinig moeten zijn op de mensen die mee willen doen...uiteindelijk Belde ze na 5weken terug!
ik ben aangemeld via de vk, ik had vrijdag de afspraak en ik werd de woensdag erna al door MvM gebeld, maar ik hoor vaker dat als het via het formulier gaat het niet altijd lekker bij de consulente in kwestie doorkomt vanaf dat centraal punt. weet niet hoe waar dat is maar hoor vaker dat mensen die zich via de site aanmelden niet teruggebeld worden.
bij de eerste heb ik me 2x opgegeven 1x via de HA en 1x via de VK nooit want van gehoord! slecht he... Bij de tweede ook via de VK opgegeven maar toen belde ze na 2 weken idd pas.
in week 5 opgegeven en in week 8 pas contact gekregen. ik had het eigenlijk al opgeven dat ik nog contact zou krijgen.
Ik ben na 3 dagen gebeld. Volgens mij hangt het af van de consultante, de een reageert sneller dn de ander. Maar ik vind het wel vreemd, dat je zo lang moet wachten.
Ik moest ook wel even wachten en vervolgens konden we pas twee weken later een afspraak maken. Ik vond het ook wel een beetje zonde van al die plasjes, haha. Maar die consultantes doen dat naast hun gewone werk geloof ik, daar zal het ook wel mee te maken hebben...
Ik heb me ook 2 keer moeten opgeven voor er contact met me werd opgenomen. Daarna nog lang moeten wachten op een afspraak. Inderdaad jammer en zonde van de plasjes.
Hier belde ze de dag na de aanmelding en nog een dag later was de intake. Op de dag van de intake was ik bijna 6 weken zwanger.
Ik heb met 9 weken de eerst echo gehad, en in die zelfde week wilde ik me al aanmelden voor MvM maar ik werd zelf al gebeld door die mevrouw en toen hebben we een afspraak gemaakt voor de intake. Dus best snel eigenlijk, vanaf 9 a 10 weken tot 16 weken heb ik urine gegeven.
Ik heb gelijk mvm zelf gebeld was super werd meteen geholpen en kreeg het telefoon nummer van de desbetreffende persoon bij mij in de buurt ! Dus had dezelfde dag al een afspraak gemaakt !
Ik heb me rond de 5e week zwangerschap via internet aangemeld en werd 2 dagen later al gebeld. Weer 2 dagen later een afspraak bij mij thuis en vanaf 5 weken en 4 dagen heb ik urine opgevangen (test van mvm was met 5+4 al knal positief dus mocht meteen beginnen)
Ik hetzelfde als yummy, snel en ook al vroeg begonnen. ben dus al een mooi poosje bezig. Moet nog twee weken
Dat is erg lang ja.. Ik ben de volgende dag nog teruggebeld en ze is diezelfde week nog langs geweest. Aanmelden was dus geen probleem, hier gaat het telkens mis met de flessen. Doe nu al 2 weken niet meer mee, maar heb ook al 2 weken nog steeds flessen thuis staan die ze niet opgehaald hebben. Tussendoor zijn ze ook regelmatig niet geweest, met als gevolg dat ik dus niet alleen met de flessen bleef zitten, maar ook gewoon een week niet mee heb kunnen doen omdat ik geen nieuwe kreeg..