Vriendlief en ik hebben nog vrij regelmatig het gezellig zeg maar. Nu is het wel allemaal wat lastiger met me dikke buik maar goed met een beetje fantasie komen we een eind. Maar nu dus het probleem ik merk sinds ong 2 weken dat als ik na de daad gaat plassen mijn vagina beurs en strak aanvoelt alsof het vaciuum is getrokken ofzo. Na een paar keer plassen is dit vreemde gevoel over. Ik heb geen onstekingen zijn pas kweken genomen. Herken iemand dit? Ik moet morgen weer voor controle naar vlos maar vind t raar om over te praten vooral omdat zoontje mee gaat ivm vakantie.
Komt waarschijnlijk omdat je opgewonden bent dat alles een beetje meer opzwelt van onderen omdat je private parts beter doorbloed zijn tijdens je zwangerschap. Snap precies wat je bedoelt en is niks om je zorgen over te maken hoor. Gewoon lekker gezellig blijven doen haha
ik heb dat ook wel eens gehad! niet altijd na een orgasme ook wel eens gewoon zo. kon het toen ook niet verklaren maar het is na een aantal maanden na de bevalling wel weggegaan.