Ik denk dat je buik zich aan het voorbereiden is op je zwangerschap! De baarmoeder is in ontwikkeling, de placenta groeit, je darmen kunnen opzetten en pijnlijk zijn... Allemaal dingen waardoor je steekjes in je buik kunt hebben.. Zolang je geen bloedverliest is er na mijn idee niks aan de hand.. Wel navragen bij de verloskundige/gynecoloog, die mag je daarover ook altijd bellen!
ja hoor, bij mijn vorige had ik het nog veel eerder, lag ik 's avonds altijd met een kruik op mijn buik omdat het zo'n pijn deed, nu heb ik het niet (en hoop dat het wegblijft ) maar het is op zich normaal. Je darmen reageren op de hormonen, je banden bereiden zich voor op de zwangerschap enzovoorts.
Hai hai, Ik ben net zover als jij. Ik heb steekjes in mijn linkerzij, dus ik ben maar op het forum gaan kijken wat het is. Zoals hierboven vermeld zijn het waarschijnlijk de voorbereidingen. Maak me er niet meer druk om, hoop jij nu ook niet meer. Groetjes
Dank voor alle antwoorden! Ach ik ben gewoon ontzettend onzeker. De wens was 1,5 jaar zo groot, en dan is je wens eindelijk vervuld en dan beginnen de zorgen of het goed blijft gaan. Mijn gespannen borsten worden ook minder, en de misselijkheid is er nog wel maar ook minder duidelijk aanwezig. Daar maak ik me dan ook weer onzeker over.