geslacht baby welke zwangerschapssymptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chihuahuatwins, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chihuahuatwins

chihuahuatwins Actief lid

28 aug 2012
    292
    1
    0
    nederland
    welke zwangerschapssymptomen hebben/hadden jullie en wat is het geslacht van je baby/kind?

Bij mijn jongens voelde ik me erg goed en fit. weinig symptomen.
    Nu weer zwanger en erg misselijk, erg moe, veel slapen, zere borsten,last van maagzuur, darmen etc. oftewel echt zwanger haha... Of het weer een jongen is of dit keer een meisje moeten we nog afwachten een aantal weekjes :)

2. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hier nu kotsmisselijk geweest, doodmoe, trek in hartig eten. En verwacht een jongen, bij mn dochter was alles het tegenovergestelde..

Wat ik wil opvallend vond is dat k nu haartjes op mn buik heb, had ik bij mn dochter helemaal niet

3. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Beide zwangerschappen zijn bij mij precies hetzelfde. Alleen de eerste 12 weken moe. Voor de rest niet misselijk, geen maagzuur niet last van mijn darmen enz. Ik ben trotse moeder van een prachtige dochter en als het goed is eind november van een prachtige zoon:p Dus zoals ze eigenlijk ook al wel zeggen, heeft de zwangerschap waarschijnlijk niet zo heel veel met het geslacht te maken. Alhoewel het natuurlijk ook wel voorkomt twee verschillende zwangerschappen en beide keren ook een ander geslacht.

Wat ik bij mijn dochter wel had en nu helemaal niet is acne. Dus toch een klein verschilletje;)

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    4x exact dezelfde zwangerschap incl dezelfde vorm buik (ronde bal naar voren dragend).

Ik was nooit misselijk, niet moe etc.
    Alleen wat zwaardere borsten. Maarja heb van nature al 80E en in de zwangerschappen telkens cup F/G dus dat voel je wel.

Verder nergens last van kwa kwaaltjes.

Ik heb 2x een jongen en 2x een meid gedragen ;)

5. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Erg misselijk (ging weg rond week 14), veel moe (nog steeds), meest opvallende is dat ik ineens heel veel last heb gekregen van acne :( zelfs op rug en decollete! Ik krijg een zoontje, heb vaker gehoord dat vrouwen die zwanger zijn van jongetjes sneller last hebben van acne.

6. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Ik heb juist gehoord dat het zo is als je een meisje verwacht! Ik zit namelijk onder net als jij maar verwacht een meid!

Verder heb ik weinig kwaaltjes, gaat eigenlijk allemaal top alleen de eerste weken heel erg moe nu slecht slapen en de Acne dan :) Normaal heb ik wel eens een puistje ergens maar nu Rug, gezicht, Hals en decolleté helemaal vol.

7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    heb een dochter gekregen afgelopen 20 september, ik heb in de eerste weken last van vermoeidheid gehad, en op het laatst van maagzuur.. uiteindelijk zwangerschapsvergiftiging gehad, maar verder symptoom loos, ik schilderde de trap nog met 38 weken zwangerschap

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Eerste zwangerschap nergens last van: jongen
    tweede zwangerschap erg misselijke en moe: meisje
    derde zwangerschap erg misselijk en moe: weer jongen.
    Ik geloof er dus niet echt in dat de kwaaltjes iets over het geslacht zeggen.

9. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Heel misselijk en heel moe heb een dochtertje

Deel Deze Pagina