Keel en neusamandelen geknipt, wat wel of niet?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door september08, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Hallo,

Er zijn vast meer ouders waarvan hun kindje de keel en neusamandelen hebben laten verwijderen.
    Onze oudste van 2 heeft dit gister ondergaan...
    Het is super goed gegaan, hij was een uurtje huilerig/moe, daarna alleen maar gespeeld op een verplicht dutje tussendoor.

Hij vraagt al vanaf een uur na de operatie om eten. Hij heeft alleen drinken gehad en hij mocht om 18 en 21 uur danone.

Vandaag mag hij wat hij wil aan vla/danone en moesjes. Maar hij heeft zo'n honger... Eigenlijk kregen we als leidraad mee morgenmiddag witbrood, maar zou hij het nu al mogen?! Of is dit nog te gevaarlijk?!

Ook gaat het verder super met hem en iedereen die langskomt zegt dat hij is zoals altijd...
    Maandag is er carnaval op het kdv, wat hij ontzettend leuk vind. Zou hij daar ook al heen kunnen met aanpassingen?
    Bv niet buiten spelen, wit brood en een appeloes ipv fruit?

Is het kijken naar je kind, of is het beter aan de tips mijn ziekenhuis te houden?

Al lees ik nu net bij een ander ziekenhuis in de folder, hij mag eten wat hij wil maar niet te hard en te warm warm etc...

2. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Djayson mocht op de warme en te harde dingen na alles gewoon eten! Hoefde ook geen dag oid te wachten, volgens hun geven kids zelf wel goed aan of het kan of niet..

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Mijn petekindje is afgelopen woensdag geweest.
    Het is gewoon kijken naar je kind.
    Ze geven die tips om ongemak te voorkomen.

4. deda

deda Lid

12 okt 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de eerste dag ook al een zacht wit broodje, hij had zo'n honger en ijsjes vindt hij niet zo lekker. Ging super goed, de tweede dag pannenkoeken, hij at er gewoon twee op :)

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier ook de dag erna wat gewoons gegeten. Wel zachte kost, heeft zeker een week geduurd voordat hij echt normaal kon eten. gister geopereeerd- maandag school.. colin had dat niet gered qua vermoeidheid. Maar dat is echt kijken naar je kind,hoe hij er aan toe is.

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Jullie kijken ook naar jullie kindje dus.
    Ik las op internet ook allemaal andere tips vanuit ziekenhuizen.
    Hij heeft gisteravond al witbrood op ipv pas vanmiddag.
    Hij heeft vandaag ook geen medicijn meer gehad en was gewoon vrolijk. Gaan we morgen al verder uitbreiden, als dat goed gaat gaan we maandag gewoon naar het kdv.
    Hij slaapt daar nog, dus kan hij zijn rust pakken die hij nodig heeft.

Deel Deze Pagina