Ons dochtertje wordt a.s. Woensdag 3 jaar en wij hebben echt geen idee wat wij voor haar moeten kopen! Ze krijgt van mijn ouders een fiets, dus dat valt al af. Wij hebben al een keukentje met toebehoren, poppenspul, auto’s, spelletjes etc.. Maar er is niets wat ze echt leuk vind en waar ze zich kan vermaken. Klauteren en stoeien vindt ze leuk.. ze mag graag naar buiten. Helaas wonen wij in een flat en hebben dus alleen een balkon waar geen toestel op kan. Zandtafel heeft ze ook al. Ik kom niet verder dan een Kurio tablet. De recensies zijn redelijk goed. Iemand daar ervaring mee? Is dat leuk voor een 3 jarige? En andere tips zijn natuurlijk heeeel erg welkom!
Een watertafel, stepje.. Slaapt ze al in een peuterbed? Anders is dat misschien ook nog een optie. Nieuw dekbedovertrek?
Ze heeft een huis van vrolijke vriendjes, maar daar speelt ze niet mee. Mischien wel iets van zoefzoef, maar ik dacht eigenlijk dat ze daar niet meer mee zou spelen omdat ik ze daar te oud voor is
Een watertafel past niet meer op het balkon. Ze slaapt al in een 1 pers bed. Dekbed overtrek of een stepje is wel leuk!
Mijn zoontje heeft ToetToet en speelt daad nu juist heel veel mee (net 3 geworden). En dochter van ruim 6 speelt er ook nog graag mee
- gezelschapsspellen (van Haba, Wie is het? Etc) - abonnement dierentuin of speeltuin - cd-speler met cd’s voor op haar slaapkamer - Playmobil - waterbaan
Picknickmand Prinsessenjurk Handtasje Sieraden / sieradendoosje Buitenspeelgoed voor in een speeltuin mee te nemen (springtouw, rolschaatsen als ze dat al kan) Speelgoed hond die geluid maakt Verkleedkleren/ballerinapakje
Voor onze dochter staat op de verlanglijst Klei, verf Schommel Koffertje (zo eentje op wieltjes) Rolschaatsjes Verkleedjurk Poppen accessoires ( extra kleding, luiers etc)
Wij hebben Hubelino gegeven dit jaar! Ze vindt het erg leuk om samen een baan te bouwen en dan eindeloos de knikkers te laten rollen. De v-tech ijscokar is hier ook een enorme hit!
Hier stond toen op het lijstje: Waterbaan van BIG/Aquaplay? Step(met 3 wielen) Skippybal doorsnee 40 Kinder bezem met motblik en veger Poppenhuis Poppen kinderwagen Princess Coralie koffer (kapper koffertje met electrische fohn spiegel enz) Houten Puzzels 50 stukjes Duplo Grote kralen om te rijgen Hamertje tik met nagels van SES Ik leer knippen van SES xxl Electro wonderpen Bambino Loco Haba spel Bunny hop Knibbel knabbel knuisje Verkleed kleding: vlinder/prinses/heks Prentenboeken of voorleesboeken
Vorig jaar voor mijn dochter haar 3de verjaardag het magische kasteel van vrolijke vriendjes gekocht. Groot succes, want ja het was een groot cadeau Maar nog steeds speelt ze er graag mee, het enige nadeel is dat het best veel ruimte in beslag neemt www.bol.com/nl/p/vtech-vrolijke-vriendjes-magisch-koninkrijk-kasteel-speelset/9200000058437061/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-47964420226-S-376870374461-9200000058437061&gclid=EAIaIQobChMI-uDi04Pv2gIV5wrTCh3_qwx3EAQYASABEgLWWvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Playmobil is hier vanaf 3 jaar een grote hit. Dochter wordt volgende maand 4 en krijgt nu het prinsessenkasteel.