Glijbaan

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Shaana, May 3, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shaana

Shaana Bekend lid

Apr 7, 2014
    886
    23
    18
    Hallo allemaal,

Nu het steeds mooier weer begint te worden en onze kleine meid meer bewust wordt van het lekker (buiten) spelen. Op de schommel, glijbaan etc.
    Willen we voor de zomer een glijbaan(tje) aanschaffen. Voor een grote hebben we geen ruimte.
    Moet wel op ons balkonnetje passen en misschien ook wel in haar kamer of soms de woonkamer.
    Hebben jullie tips of adviezen?

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Op het balkon zou ik iniedergeval niks zetten. Verder niet al te groot. De kleinste van litle tikes is een mooie groote.

DastyQueen likes this.
  3. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Op een balkon lijkt me dat behoorlijk gevaarlijk. En als er zo weinig plaats is, ben je vast meer met een zandbak of watertafel?

4. tuc

tuc Niet meer actief

Oei nee zou geen glijbaan op een balkon zetten. Je zal je even omdraaien:eek:.

Little tikes heeft wel mooie. Gaan jaren mee en zien er nog als nieuw uit.

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,671
    5,709
    113
    Niet de little tikes eerste glijbaan. Dat ding is zo klein mijn dochter kan er amper af. Toen 14 maand tot 1.5 jaar was ging het nog maar daarna was het niet leuk meer voor haar.

Muck likes this.
  6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,671
    5,709
    113
    Een water zandtafel zou idd geschikter zijn voor op een balkon. Is een wobbel misschien iets?

7. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,830
    2,249
    113
    Wij hebben de kleinste little tikes. Mijn zoontje is flink voor z'n leeftijd en verwachtte ook dat hij er geen lol meer aan had maar hij gaat nog een keer of 30 als we buiten zitten ;)

Ik heb m samen met een tas speelgoed en een zandbak voor 15 euro van marktplaats. De kleuren zijn wat verschoten maar ach. Dat merkt hij niet

DastyQueen likes this.
  8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,671
    5,709
    113
    Heey, ff inbreken hoor. Gefeliciteerd met je kleintje :)

Ukkie1 likes this.
  9. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,830
    2,249
    113
    Lief, dankjewel! Vorige week dinsdag is hij geboren en gaat allemaal goed!!

10. Shaana

Shaana Bekend lid

Apr 7, 2014
    886
    23
    18
    Dank jullie wel voor de al vele reacties!
    Op het balkon doen we maar niet inderdaad... Helemaal gelijk.
    Zal dan wel op haar kamertje komen te staan.
    Little Tikes zal ik onthouden. Onze kleine meid is ook best lang voor haar leeftijd, dus ik twijfel welke dan geschikt is.

11. Shaana

Shaana Bekend lid

Apr 7, 2014
    886
    23
    18
    Gefeliciteerd :)

12. Shaana

Shaana Bekend lid

Apr 7, 2014
    886
    23
    18
    Denk dat ze daar gauw op uitgekeken is...

13. Shaana

Shaana Bekend lid

Apr 7, 2014
    886
    23
    18
    Zandbak trouwens wel een leuk idee voor op het balkon

14. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

Mar 28, 2015
    1,998
    221
    63
    Ik zou een kleine Little tikes niet doen met haar leeftijd. Onze jongste (14 maanden) vind hem nu nog wel leuk maar gaat liever van de grote (de geel groene hebben wij). Echter is die veel te groot voor op een slaapkamer. Ik zou ook gaan voor een zandbak en dan een wobbel voor op haar kamer.

15. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

Jun 23, 2014
    6,102
    3,489
    113
    Die kleinste is echt klein. M’n zoon van 2 kan daar ongeveer 10 cm glijden voordat ie met z’n voeten de grond weer raakt. Hij doet t wel graag, daar niet van. Maar is zo zonde. Wij hebben nu ook de grootste (tweedehands) en dat is een stuk leuker.

Een wobbel is wel erg leuk! Hebben we ook. Wordt ook op gegleden, geklommen, gestaan en in ander spel gebruikt. En als stoel om tv op te kijken enzovoort....

16. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Wij hebben de middelste maat van little tikes voor dochter van net 2. Zij is ook lang maar kan hier leuk vanaf glijden en qua lengte zal ze er volgend jaar ook nog plezier van hebben.
    Deze maat glijbaan heeft ook 3 tredes maar het glijoppervlak is wat langer als van de kleinste maat.

17. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Een watertafel zou ik ook niet doen op een balkon. Daar kunnen ze ook op klimmen. Een zandbak is gewoon laag, dat zou ik doen.

18. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,245
    2,363
    113
    Female
    Wij hebben een rood-blauwe van big baby slide. Heel stevig en Y gaat er ook nog wel af (achterstevoren en op zijn kop, dat wel..). Voor S is hij ook nog wel prima, al durft hij al van veel hogere..
    We kregen hem toe Y 2 was, dus hij gaat al 3 zomers mee (en was al tweedehands)

19. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

Jun 29, 2016
    2,042
    907
    113
    Wij hebben deze op het balkon staan en met slecht weer zetten we hem gewoon in de woonkamer.. kinderen hebben plezier voor 10 ervan!

En we hebben een watertafel van de action.

De kinderen spelen sowieso niet buiten zonder toezicht dus er zit altijd iemand bij

Attached Files:

Share This Page