Onbegrijpelijk dat mensen soms zo hard kunnen zijn. Het verlies van een kind draag je voor altijd mee. Heel veel sterkte de komende dagen.
ik begrijp die kortzichtigheid van sommige mensen echt niet, dat zegt meer over hun dan over jullie. trek je er niks van aan, er bestaat denk ik niks ergers dan je eigen kindje verliezen, heel veel sterkte
jeetje wat een klote reacties zeg natuurlijk zit je er nog mee maar weet je vele mensen die geen kindje verloren hebben zeggen zoiets. ik heb zelf geen kindje verloren alleen miskraam en bbz. maar ik vind dat je gelijk heb wat de urn betreft ik zou hem als het mij overkomen was ook laten staan. laat de mensen lekker praten. ik ben heel eerlijk die vrouw bij school ik had echt letterlijk gezegd van ik hoop dat jij de 9 maand haalt en hoop niet dat jij je kind weg moet brengen dan piep je wel anders . ja ik ben dan ook hard in die dingen als ze zoiets zeggen,\ sterkte verdriet moet slijten al gaat dat nooit weg.
pardon!!? hoe kan een vrouw dat nou tegen je zeggen. wat verschrikkelijk. net of je kindje je oude kindje vervangt ofzo. Ik heb geen kidn verloren maar het idee alleen al maakt me heel erg verdrietig. Wat erg dat jullie geen verdriet mogen hebben zeg. Ik heb het pas ook tegen iemand gezegd op het forum: rouw kent geen tijd. jullie mogen zolang verdriet hebben als jullie het gevoel hebben dat jullie verdriet hebben.
jeetje mina schrik ervan wat die vrouw tegen je gezegt heeft een kind verliezen is een moeder dr grootste nachtmerrie ongeacht hoe jong/oud en niemand kan de plaats van tygo inemen en jij als moeder zijnde weet dat als geen ander hele dikke knuffel en sterkte deze moeilijke dagen
Vind het erg ongevoelig van mensen. Het is toch je kind dat overleden is dat kan je toch niet zomaar vergeten? Mijn beste vriendin dr dochtertje is ook dood geboren. Volgende week is dat 10 jaar geleden, ze heeft nog steeds een hoekje in huis voor haar dochter "ondanks" dat ze daarna nog 2 dochters heeft gekregen. Ik zou het ook heel raar vinden als ze dat niet had eigelijk... heel veel sterkte!
Sorry, heb er geen woorden voor... Als jij wilt rouwen, mag je rouwen Als jij erbij stil wilt blijven staan, mag je stilstaan Als je het maar op jou manier doet. Natuurlijk zul je hem nooit vergeten.
Hey meid, Mensen kunnen bot zijn he? Maar wat je zegt is waar: mensen moeten het eerst meemaken voor ze zoiets kunnen snappen. Soms is het er al uit voor ze er erg in hebben. Ik probeer er maar geen aandacht aan te schenken. Maar het steekt wel. Ons kindje had downsyndroom en ik heb wel eens gehoord: Het is maar beter zo, je weet niet wat je in huis had gehaald. Of: Je bent nog jong (met andere woorden: je maakt zo een nieuwe....) Grrr...dan kan ik ze wel wat. Maar hou de eer aan mezelf. Sterkte meis!!! XXX
Lieve Caruli, Ik heb geen woorden voor mensen die dit denken maar heb wel wat woorden voor jullie .. De zon gaat op, De zon gaat onder Een nieuw leven is steeds een wonder Voor jullie bleef die zon toen onder Zonder dat Tygo echt het levenslicht had gezien moest hij jullie al verlaten Hoe groot het verdriet, de pijn, de onmacht is is niet over te praten .. Meis heel veel sterkte ...
ik heb (gelukkig) nog nooit een kind verliezen ,maar snap heel goed dat het blijft hangen en dat je alles wilt bewaren.
Ja raar eigenlijk dat mensen denken dat je zo snel al niet meer kunt rouwen. Mijn vader is dit jaar 20 jaar dood. En dat blijft vreselijk. Kan me voorstellen dat je voor een kindje helemaal nooit uit de rouw komt.
Herken de reactie van mensen om je heen en het blijft zeer doen.. Probeer je er niet teveel door van je stuk te laten brengen.. Jij weet dat het anders is, maar zij weten niet beter.. Maar zoals al gezegd.. Het blijft pijn doen.. Mis mijn broertje ook nog elke dag.. en dat is nu 5,5 jr geleden..
Onbegrijpelijk... een kindje kan je nooit vervangen met een ander kindje... dat weet toch iedereen?? Ook iemand die nooit een kindje heeft moeten verliezen? Erg ongevoelig van deze mevrouw. Heel begrijpelijk dat je nog verdriet hebt om je zoontje. Ik wil je heel veel sterkte wensen voor deze dagen, maar ook voor daarna!
Wat een vreselijke reacties zeg Hoe kan iemand nou denken dat een ander kindje vervangend is? Pff Sterkte meissie!
Nou ja zeg net alsof je een graf ook na 3 jaar weg gaat halen Tuurlijk niet, als het mij zou overkomen zou ik hem het hele leven bij me houden en als mijn tijd gekomen is zou ik hem mee willen nemen mijn graf in, moeder ben je tenslotte voor eeuwig. Voor de rest moest ik wel even slikken, 3 jaar alweer, voor mijn gevoel is het nog maar zo kort geleden dat we het vreselijke nieuws hier lazen. Groetjes Anita
meis het verdriet zal altijd blijven en dat mag! Het is je bloedeigen kindje dat jullie samen gemaakt hebben, je samen op de wereld hebt mogen zeggen. Helaas heeft niet langer bij jullie mogen blijven, dat doet pijn. En dat zal ook altijd zo blijven. Als jij om je kindje wil rouwen dan heb je daar alle recht op meis, het is jou wondertje, een deel van jou leven. Hoeveel tijd je er ook voor nodig hebt niemand heeft daar wat over te zeggen! Heel veel sterkte meis, en net zoals iemand eerder al voor mij zei; ook al je zp leden zullen jou prachtige mannetje nooit vergeten!!
Lieve Caruli Wat erg om te lezen dat mensen zo onbeschoft kunnen zijn. Het is jullie ventje en zoiets vergeet je niet naar 3, 10 of 20 jaar. Heb weinig respect voor mensen die zo reageren. Kus voor je lieve ventje Liefs Jada
Wat kunnen mensen gevoelloos zijn zeg! Meid,tuurlijk vergeten jullie lieve zoontje nooit,en heb je daar nog verdriet van! Een hele dikke knuffel!
tuurlijk heb je nog verdriet om Tygo, tuurlijk denk je aan hem. bij het zien van spelende kinderen van 3 jaar, stel je je voor hoe HIJ er uit zou zien, hoe HIJ speelde met zijn grote zus, hoe HIJ nu trots zou zijn op zijn kleine broertje,... dikke knuffel meid, Tygo hoort bij jullie gezinnetje, en het feit dat hij nu niet meer bij jullie is, daar mag je verdrietig om zijn, een teken dat jullie hem niet vergeten zijn...