o..meis... wat kunnen mensen toch dom zijn.. je kindje moeten missen lijkt mij het ergste wat je kan overkomen...een vreselijk gemis. ik wil je veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel. Gelukkig lees ik dat je je hier gesteund voelt. veel liefs
Slaat nergens op! Dat vergeet je toch je hele leven niet meer! En dat is maar goed ook. Want ookal is hij er niet meer, hij hoort wel bij jullie. Sterkte en laat die gekke mensen maar.
en ik snap heel goed dat het leven van andere mensen doorgaat en er niet steeds bij stil staan maar ben aan de ene kant ook wel elk jaar benieuwd wie er nog aan denkt, van wie ik een smsje krijg of kaartje of telefoontje... het voelt fijner als je weet dat er nog mensen met je meeleven. ik kan ook niet alle data bijhouden van iedereen, maar van dierbare zet ik het in mijn agenda zodat ik de nabestaande wel even kan laten weten dat ik het niet vergeten ben, en dat ik meeleef
wat kunnen mensen toch idioot reageren Tuurlijk vergeten jullie jullie mannetje nooit meer. Dat lijkt me logisch. En echt raar dat mensen zo denken/praten. Dat ligt zeker niet aan jullie. Heel veel sterkte deze moeilijke periode. ps. wat een mooi gedichtje, krijg er tranen van in mijn ogen.
Echt gemeen zoals mensen reageren bahbah! Iemand verliezen is het ergste wat er is. Vooral je kindje! En hallo, wat hebben mensen voor een recht om te zeggen dat je verder moet gaan? Je bent blijkbaar wel verder gegaan, maar je mag toch wel op die ene dag in het jaar (en ook andere dagen hoor!) er even extra bij stilstaan? En aan een rouwperiode zit geen tijd vast. Ik vind het echt heel erg voor je dat je zulke nare reacties krijgt! Hoop dat iedereen je hier een beetje heeft kunnen oppeppen en dat het wat 'beter' gaat. Ik wens je veel sterkte! Liefs.