Bijna 3 jaar geleden is mijn liefste kat gestorven. Ze heeft maar 3 jaar mogen worden. Dit betekent dat ze nu net zolang van ons weg is als dat ze bij ons mocht zijn. Lieve sheba, Ik mis je nog steeds, denk nog heel erg vaak aan je. Jij was mijn liefste vriendin en je lag altijd bovenop me te slapen, zelfs in bed. Ook al is het nu alweer bijna 3 jaar geleden, vergeten zal ik Jou nooit. Destijds heb je in een droom afscheid van mij genomen, omdat er toen geen tijd was om afscheid van me te nemen. Je bent zo snel van ons heengegaan, veel te snel, het is gewoon niet eerlijk. Ik had je nog zoveel jaren bij me willen hebben, samen met je spelen, samen met je kroelen, maar helaas......... Ooit hoop ik je weer te zien en ik hoop dat je op me wacht als de tijd daar is. Allerbeste schat ik hou zoveel van je en ik mis je ontzettend. Dikke knuffel van jouw vrouwtje. Sorry dames, maar moest het echt kwijt, zelfs na 3 jaar doet het nog pijn.
Ach lieverd wat herken ik je gevoel... Vandaag is onze lieve superkat Bollie precies 1 maand weg. Of hij dood is weten we niet. Verschrikkelijk om niet te weten waar hij is. Ergens hoop ik dat hij een nieuw lief huisje heeft gevonden. Zeker zoals gisteren. Het onweerde ontzettend. Daar was hij zoooo bang voor. Op dat soort momenten hoop ik dat hij bij iemand anders is....of dood... dat nog liever dan dat hij ergens alleen buiten zwerft. Die gedachte vind ik bijna ondraaglijk. We hebben echt alles zo vaak afgezocht maar hij kan overal wel zijn. Ik weet niet meer wat te doen. Ik ben ook zo verdrietig En ik kan me heel goed voorstellen dat ik dat over 3 jaar nog steeds ben. Zijn broertje is nog hier. Helemaal van slag (ja nog steeds!). Ze zijn 8 jaar samen bij mij geweest. Nu mist er 1 en het voelt zo leeg. Heel veel sterkte meid, ik herken je gevoel. Ik hoop dat je het uiteindelijk een plekje kunt geven. Liefs
Meid, sterkte! Ken het gevoel niet, maar heb sinds 15 maanden een hondje en als ik er alleen al aan denk dat 'ie ooit dood gaat....