eerste schooldag : papa vrij nemen om mee te gaan?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mamzie, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Tja, titel zegt eigenlijk al voldoende ;)
    Is het gebruikelijk dat de papa vrij neemt om mee te gaan? ( samen met mama dan he ;) )

Groetjes Mamzie

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Het is denk ik wat je zelf wilt. Bij ons op school is het niet gebruikelijk, maar het gebeurt weleens. Doen waar jij en je kindje jullie goed bij voelen :)

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Mijn man gaat die dag later werken zodat we haar samen weg kunnen brengen.

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Of het gebruikelijk is of niet, dat mag je toch helemaal zelf weten. Als je man er graag bij wil zijn is dat toch prima. Jullie zoontje zal het iig helemaal leuk vinden denk ik.

5. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Wat je zelf wilt, misschien kan papa wat later beginnend zodat hij mee kan wegbrengen of misschien kan hij eerder vrijnemen, kun jij wegbrengen en hij gezellig ophalen.

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hier tijdens de wendagen heb ik hem weggebracht en gehaald maar de 1e echte schooldag was de dag van papa. Die brengt hem maandag voortaan altijd naar school dus ook de 1e maandag....Ik ben gewoon naar mijn werk gegaan. Wel heb ik die dag eerder vrij genomen om hem zelf op te kunnen halen ipv hem ook al meteen naar de (voor hem ook nieuwe) bso te laten gaan.

7. ohmama

ohmama Niet meer actief

Het gebeurt toch vrij veel hoor, geloof ik. Maar dat vind ik ook niet gek, de eerste schooldag van je kindje is best iets bijzonders toch? En het is maar een keer de eerste keer, ik zou het voor geen goud willen missen! ;)

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier zal papa een dag vrij nemen.
    Dit omdat mijn zoontje na de zomervakantie naar school gaat en ik zelf voor de klas sta en dus de 1e schooldag moet werken.

Deel Deze Pagina