Ik ben nu meer dan een half jaar gestopt met de pil en ben in die tijd 3x ongesteld geweest. Werd de eerste keer na 32 dagen ongesteld en de keer erna na 31 en toe 36 dagen. Nu ben ik ondertussen al 88 dagen niet ongesteld geweest. Heb van de week bloed moeten laten prikken en daar waren de waardes allemaal goed van, dus de huisarts wist ook niet wat er zou kunnen zijn... heb nu een afspraak bij de gynaecoloog, maar dat is pas 9 december. Heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt?
bij mij kwam was de cyclus eerst netjes 30 en 31 en toen ineens 74 bij mij was het dus nogsteeds resetten van mijn lichaam zit nu alweer rond de 45 maar heb afgelopen zaterdag echt goed mijn ei gevoeld en de ovu testen gaven dat ook aan.
Ik zit,helaas,in hetzelfde schuitje. Ik ben ook al zolang overtijd,zolang ben ik nog nooit overtijd geweest.Ik heb een afspraak voor a.s. dinsdag met de gyn. Mijn laatste test is ruim een week geleden,dacht een vaag lijntje te zien (nu nog),maar omdat ik al langer overtijd ben,kan het niet zo vaag zijn,dus zal het wel indrooglijntje zijn.
Hoi Nic83, Zie banner , ik zit ook in hetzelfde schuitje.. ben ook nog nooit zolang overtijd geweest , heb inmiddels 4 zwangerschapstesten gedaan (negatief) en een vaginale echo gehad (niet zwanger) ik ben zelfs schijnzwanger geweest , d8 echt dat ik zwanger was en niks anders, maar zoals je leest degelijk wel..want ik ben niet zwanger.. mischien stress ik weet het zelf ook niet , moet nog bloed laten prikken dan hoor ik iets over mn hormonen , en dan krijg ik hormoon tabletten.. vroeger vond ik het altijd vervelend om ongi te worden , maar nu wil ik zoooooo graag ongi worden , heel raar. ben je doorverwezen door de HA ? want dat gaat sneller...
hier nog iemand die zwaar overtijd is a.s dinsdag afspraak bij de huisarts heb al 4 jaar lang een normale cyclus van 28 dagen, ook geen gebruik van de pil, maar helaas wel overtijd, heb tot 17 dagen overtijd een test gedaan, daarna niet meer.... xxx maria
ik ben nog niet zoalng overtijd als jou maar ook net 4 mnd gestopt met de pil, 3x een normale cyclus gehad en nu ineens al 13 dagen overtijd, en niet zwanger geeft de test aan.. heel vreemd... ben 6,5 mnd geleden bevallen van mijn dochter en daarna direct aan de pil gegaan..
Ik denk niet dat we hier van overtijd kunnen spreken Maar meer dat je gewoon geen eisprong heb. Ik zou toch je afspraak 9 dec afwachten mischien heb je wel PCO.
hey meis ik heb ook een soortgelijk probleem. ik ben vorig jaar december gestopt met de pil en nog maar 5 x ongi geweest (zie mijn onderschrift) nu ben ik inmiddels al 9 weken niet ongi geweest. omdat ik zelf overgewicht hebt, raade mijn ha om te proberen wat af te vallen, en te kijken of ik dan wel ongi wordt (waar ik zelf een hard hoofd in heb maar goed je weet et niet) want als je overgewicht hebt, ben je ook minder vruchtbaar, dus ben erg benieuwd. in ieder geval suc6 ermee gr mik
Hier hetzelfde verhaal gehad. Volgens mijn dokter hoorde het bij het op regel krijgen van de cyclus. Het ene lichaam heeft daar meer tijd voor nodig als het andere. Laat je dus vooral niet opdraaien of bang maken. IK weet nog dat ik zelf ook behoorlijk in paniek was en van allerlei mensen op het forum te horen kreeg: misschien is het wel PCO/PCOS. Bij mij is het, na lang wachten, uiteindelijk goed gekomen. Wat wel wil helpen voor jezelf is temperaturen of ovu-testen gebruiken om je eisprong te zoeken. Het heeft mij veel rust gebracht om te weten dat er in ieder geval een ei sprong. Veel succes.
wow heb nu gewerkt vandaag en kijk hier en zie meteen een hoop reactie's. Moet zeggen dat ik ook nog nooit zo graag ongesteld wil worden als nu, nu ik dus niet zwanger ben. Maar ben wel heel benieuwd wat t nu kan zijn. Heb geen overgewicht dus daar zou t niet aan kunnen liggen. Ben inderdaad doorgestuurd door de huisarts, maar 9 december was echt de eerste plek die er was in t ziekenhuis, daar kon hij ook niets aan doen. En ben nu meteen bij de fertiliteitsgyn. Maar wat duurt wachten toch altijd lang he. Ben benieuwd of meiden dit al hebben meegemaakt en was er dus uit is gekomen. Al is t bij iedereen natuurlijk anders en moet ik gewoon geduld hebben.
ja klinkt raar idd, maar ik was echt blij dat ik de duivels zag vanmorgen hihi Ja ik had afgelopen maandag roze afscheiding en toen ben ik gaan tellen 28 + 28 = cyclysdag 56 +28 = cyclusdag 84 en dat is toevallig vandaag en vanmorgen om 08.00 brak het goed door dus helemaal uit mijn zelf =D>
Goed om te horen was jij in de tussentijd naar de HA gegaan? gelukkig maar ...dat moet een hele opluschting zijn.. Pff ik moet nog wachten 1 dec zou ik ongi moeten worden,mn lichaam zegt is niks aan de hand , maar mn hoofd zegt voelt niet goed aan..heel frusterend. Groetjes Sha
ik ben ook gestopt met de pil. ben maar 2 weken overtijd geweest. en alles is netjes in orde. en geowon een goeie cyclus van 28-31 dagen
Ik ben 15 sept dit jaar gestopt met de pil en zoals je kan zien aan mijn banner... nog steeds niet natuurlijk ongesteld geworden. Vind het wel heel lang duren hoor, ik had niet gedacht dat mijn lichaam er zo'n moeite mee zou hebben om weer op gang te komen. Moet ik gewoon maar rustig af blijven wachten? Temperaturen doe je toch alleen vanaf 1e cyclusdag? En Ovu testen wil ik eigenlijk ook nog niet doen. Liefs
met tempreturen ben ik niet wijs. maar het ligt er denk ook aan hoe lang je aan de pil ben geweest. ik maar 2 jaar jaar. dus dan is je lichaam al sneller gewend. ook al een test gedaan?
hey meiden Ik ben ook héél lang overijd geweest namelijk dikke 2 maanden maar wel alle symptomen maar helaas negatieve testen. Op aandringen mij toch door laten verwijzen voor een echo en daar bleek er toen een cyste op mijn eierstok te zitten die alles in de war bracht. Inmiddels is deze eierstok MET cyste verwijderd en ben ik op 26 oktober zelf weer ongi geworden en met de controle echo bleek mijn overgebleven eileider al weer een eitje aan het rijp maken te zijn dus zit nu gelukkig weer in een normale cyclus (hoop ik) Wel is ons aangeboden in verband met 1 eierstok IVF te gaan doen en we hebben volgende maand onze eerste intake maar er bestaat natuurlijk gelukkig nog wel de kans dat het spontaan kan gebeuren, we doen in ieder geval ons best en ik ga de 29e dus volgende week zaterdag voor het eerst testen. Heb nog niet echt symptomen maar wle het gevoel dat mijn (.) (.) zwaarder aanvoelen, verder niets.