hoofdpijn,

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door melissa 29, 25 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Hoi allemaal,

ik heb een probleem ik heb ontzettende hoofdpijn en het nijgt naar een migraine toe maar nu weet ik niet wat ik moet doen,morgen kan ik testen of ik zwanger ben ik heb laatst een test gedaan en die was negatief,maar aan de vroege kant getest.

Nu is mijn vraag kan ik wat innemen,ibuprofen of zal ik niks doen en wachten op de maigraine,wat vreselijk is,maar ik wil niks doen wat mijn mogelijke baby gevaar kan brengen.
    Wat zouden jullie doen?

Nou krijg ik vaak een dag voor mijn :evil: :evil: migraine.

Liefs melissa

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Een paracetemol kan geen kwaad als je zwanger bent.... Ibuprofen is niet goed als je zwanger bent......Neem een paracetemolletje zou ik zeggen en hopelijk gaat het dan snel beter met je....Hoop voor je dat je zwanger bent....Succes!

3. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Hoi Knorretje,

Bedankt voor je antwoord ik ga het maar meteen even doen en dan op de bank liggen,achter de pc helpt niet echt mee hihi

Liefs melissa

4. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    hey melissa 29 ik zit met hetzelfde probleem.
    Heb nu al 2 dagen last van zeurende hoofdpijn soms echt flink pijnlijk, ook ik gebruik voor de zekerheid gewoon een paracentamol en het helpt redelijk, ik kom tenmind=ste de dag door.
    Ik kan morgen testen maar wil het volhouden tot zaterdag, hopen dat het lukt, heb jij verder symptomen?
    Ik wel, mijn borsten doen goed zeer, net spierpijn alsof iemand mij er een flinke stomp op heeft gegeven, vaak naar de wc moeten, lichte vage buikkrampjes die ik niet kan plaatsen, en gisteren had ik ineens best veel spierwitte afscheiding, vandaag ook nog maar in iets mindere mate, rugpijn en ontzettend moe, loop de hele dag te gapen sinds gisteravond terwijl ik genoeg slaap en ja dan die hoofdpijn, raar hoor.
    Nu maar hopen dat we beiden positief gaan testen deze week ;)

Deel Deze Pagina