bijna 3 maanden overtijd, maar niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nic83, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zie mijn banner... ben bang dat je misschien PCo hebt, net als ik en vele anderen hier!
    Hoop voor je van niet, maar goed dat je naar de gyn gaat! Dara zien ze het zo!

2. Ik heb ong. 3 weken geleden voor het laatst een test gedaan. Ik denk dat ik vorige week maandag een eisprong heb gehad, dus ik wil volgende week weer een test doen. Verder ben ik 10 jaar aan de pil geweest.. dus erg lang. Ik hoop dat het snel weer op gang komt!

3. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Hoi allemaal,

Ook ik ben een keer lang overtijd geweest met negatieve testen. Bij mij bleek er een cyste in de eierstok te zitten. De gyn zei dat hij vanzelf weg zou gaan omdat hij maar 4cm was. Vanaf 7cm kan het een probleem worden. Na een cyclus van 60dagen was hij weg. Nu blijk ik ook een cyste op een eierstok te hebben, maar dat komt volgens de gyn heel vaak voor en vond het geen probleem.

Succes voor degene die nog niet ogie zijn en ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn.

4. Sha29

Sha29 Actief lid

Heb je al zwangerschaptesten gedaan?
    en een verwijzing aanvragen bij de dokter , dan heb je echt meer zekerheid!

groetjes

5. Ik ben afgelopen zondag ongesteld geworden. Op zich een teleurstelling, omdat ik stiekem een beetje gehoopt had op een zwangerschap, maar aan de andere kant wel lekker... kunnen we eindelijk aan een nieuwe ronde beginnen. Die eisprong klopte dus wel, precies 14 dagen voor m'n ongie :)

Deel Deze Pagina