Bijna 30...

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanjuul, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyke34

Babyke34 Bekend lid

27 apr 2012
    535
    72
    28
    stad in Nederland :)
    Hier nog 1, over 10 dagen ben ik 30
    Jeetje hey, voel me nog steeds 20 :(

2. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ik ben 45 maar heb er geen problemen mee.Je bent tenslotte hoe
    oud je je zelf voelt en er zijn dagen dan voel ik me 18 en soms ook
    weer niet.Heb geen problemen met rimpels al heb ik de laatste paar
    dagen wel kringen onder mijn ogen omdat ik slecht slaap maar we
    gaan nu ook even door een stressvolle periode en als ik weer beter
    slaap is dat ook weg.Ik heb van nature niet vele rimpels dus dat zal
    ook wel schelen.:)

3. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ah joh, het went heel snel! :p

Ik ben 2 jaar geleden 30 geworden, stond ook even stil van, jeetje 30 alweer, en voelde heel raar. Mare dat is maar voor heel even hoor.

30 is nog hartstikke jong en ze zeggen vaak, het leven begint pas echt bij je 40e. En als ik sommige mensen spreek die de 40 gepasseerd zijn, die denken zo anders over het leven, staan er veel positiever in, genieten meer en denken een stuk makkelijker.

Komt goed hoor :D

En je bent zo oud zoals je je voelt.

4. esme66

esme66 Niet meer actief

Ik herken het helemaal.! (Ben dit jaar ook 30 geworden)
    Dat over mensen uit de jaren 90 zei ik pas nog tegen een vriendin, dat ik dan altijd een beeld heb van een klein kind, terwijl iemand uit 94 ook gewoon voor de wet volwassen is.! :$

Had het nog meer toen mijn vader een paar maanden geleden door het oog van de naald is gekropen met een ontsteking aan zijn hart..
    Toen voelde ik me zó niet volwassen, kon ik me zo niet voorstellen dat er ooit een tijd komt dat ik zonder mijn ouders moet...

Terwijl ik vroeger inderdaad dacht dat iemand van 30 dat niet meer zo zou voelen, want je bent tenslotte volwassen en hebt (eventueel) een eigen gezin..

En ik vond toen ik 16 was dat iemand van 30 thuis op de bank hoorde te zitten en niet in het café kon staan. Nu hoef ik dat ook echt niet meer maandelijks te doen, maar een paar keer per jaar een een biertje drinken in de kroeg vind ik toch nog steeds wel heel gezellig..! ;)

5. Triskele

Triskele Niet meer actief

heel herkenbaar vond het vreselijk 30 worden, kreeg ik ook nog OP mijn verjaardag een uitnodiging voor uitstrijkje, toen voelde ik me echt bejaard haha

maareh achteraf; geen bal veranderd, ik voel me niet echt ouder ofzo, dus hoop heisa om niets gemaakt LOL!!

6. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik ben dan nog wel geen 30 maar vind het wel erg dat het eraan zit te komen..Wil er echt nog niet aan denken.

Nu heb ik nog 1,5 jaar maar pfffffffffff

En als ik op het schoolplein om me heen kijk dan durf ik bijna te zeggen dat ik de jongste moeder ben die daar staat.

Maar ik wil je alvast sterkte wensen voor over 3 weken. Geniet nu nog maar van je twintigere jaren. Ik hoop dat die 1,5 jaar voor mij in een slakkentempo vooruit gaat.

Wil er gewoon niet over nadenken. Mijn gloriejaren zijn dan over heb ik het idee!! hahaha

7. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Ik word in feb. 30....Maar voel me ook veel jonger. Weetje, het is maar een getal, als jij je nog lekker jong voelt is dat toch heerlijk? Je hoeft je toch niet naar je leeftijd te gaan gedragen(in bepaalde opzichten wel natuurlijk, hihi).
    Denk maar niet dat als ik ooit 80 wordt er ook naar ga leven, ik wil een gekke oma zijn die bij wijze van spreke nog vd glijbaan gaat met de kleinkids. Moet deze aanstaande oma alleen nog ff zélf kinderen krijgen, haha!

Alvast een hele fijne verjaardag!

Deel Deze Pagina