Hahaha idd!! Ik kreeg laatst iemand aan mn deur (net voor ik 28 werd) die vroeg of ik wel 18 was...Hahaha wtf?! Ik wist even niet wat ik moest zeggen...Toen ie mn zoontje aan zag komen lopen en hem hoorde vragen: "mama, wie is dat?" kreeg ie me een rode kop
Ik word Donderdag 31 en ik kan je melden het doet echt geen pijn om 30 er te zijn. Sterker nog ik vind het heerlijk, je weet ondertussen wie je bent en wat je kan. Waar je naar toe wil. welke waardes in jouw leven echt belangrijk zijn en wat er toe doet. met andere woorden hoe ouder ik word hoe meer rust er over me heen komt ,Zo van.. joh we zijn allemaal mensen en we willen allemaal in goede gezondheid een fijn en gezellig leven leven bij voorkeur met voldoende financiele middelen om normaal te leven. ik vind het dus juist rust geven dat je gewoon wat verder in je leven bent en wat zekerder bent waar je staat .
Auwts ja die 30... Ik vond het in eerste instantie ook wel vervelend en als mijn oudste nu vraagt hoe oud ik ben zeg ik nog altijd 29 Maar het valt allemaal best mee hoor
Leuk ik ook(over 6 weken), ach het is maar een getal hé. Mijn man wordt 40 dus met dat vooruitzicht voel ik mij toch altijd 10 jaar jonger haha.