Bijna 31 ver.. litteken eerste keizersnede doet zo pijn!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LeennKen, 8 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Hey iedereen!

Momenteel ben ik ongeveer een 31 weekjes ver. In vergelijking met mijn eerste zwangerschap toch wel een toffe zwangerschap gehad. Bij mijn eerste waren er altijd extra testen nodig.. Nu enkel in het begin 2 weken moeten plat liggen (bloeding) en een paar keer laten testen op CMV (zat in de opvang van mijn dochter) maar alles in orde met zowel mama en de baby!

Ook net de resultaten van de suikertest gehad en het kon niet beter!
    Nu de bevalling van mijn dochter was een beetje een grote hel.. ik wou normaal bevallen zonder verdoving maar... vanaf 6 maanden zeiden ze al dat ik me klaar moest houden voor een te vroeg geboorte.. uiteindelijk 4 dagen overtijd, ze het spel in gang gezet.. na 20 uur (hormonen, pillen, water breken..) een spoedkeizersnede waar de verdoving niet 100 % werkte (neemt maar voor een 50 %.. kon nog rondlopen had het gemogen, voelde echt veel!) ... maar bon.. nooit last gehad van mijn litteken.. this wel een redelijk litteken maar wel "mooi" genezen... maar nu.. het is echt precies groter geworden en doet echt pijn!!! soms heb ik een gevoel da het gaat scheuren :s kan dit?! Ik bel maandag terug naar gyna... Ik was zwanger ongeveer 1.5 jaar na dat mijn dochter geboren was! (weet niet of dit misschien te snel was?)

Deel Deze Pagina