Hoi meiden, Ik heb sinds gisteren, maar vandaag erger, last van menstruatiepijn. Het voelt alsof ik ieder moment ongesteld kan worden. Regelmatig ook harde buiken en pijn in mijn onderrug. Maandag controle gehad, en dacht dat dit indalingsweeen waren. Volgens de gynaecoloog is ze nog helemaal niet.ingedaald. Tevens ligt ze in stuit. Wat zou dit kunnen zijn? Groetjes
Weet niet, ik heb het niet en ben ook 31 weken. Wat zei de gyn over de pijn? En ben je niet te druk? Dat de pijn daar van is.. Want dan zou ik zeggen rustiger aan doen...en anders nog ff de gyn bellen morgen
Ik weet niet wat het kan zijn maar heb er vandaag ook erge last van.. pijn in de onderrug en menstruatie krampen. En omdat ik nog maar 19 weken ben ben ik erg bang dat het vroegtijdige weeen zijn ofzo... Ik lees dus even met je mee ☺
Met 19 weken is het waarschijnlijk de snelle groei van je bm. Had ik toen ook... Met 22 w weer en gisteren ook. Telkens was mijn buik daarna een stuk groter. Met 31 w geen ervaring... Zover ben ik nog niet....
Dank jullie wel voor jullie reacties. Misschien iets te druk geweest, alhoewel dit een rustigere dag was dan normaal. Verder behoorlijk misselijk dus lekker mijn bed in. Morgen maar even aankijken. Jes12, ik denk idd ook de groei van je bm. Maar altijd bellen als je het niet vertrouwd. Beter 1x te veel dan te weinig.
Ik heb dat eerder gehad toen deel slijmprop verloren en nu weer zelfde verhaal volgens mijn vk was het niks bijzonders als het weer weg trekt..alleen kreeg wel bedrust paar dagen en dan moest het afnemendat gebeurde ook wel..zodra ik teveel inspan krijg ik weer de heletijd pijnlijke harde buiken en indalingsweeen zijn het niet omdat mevrouw gwn voel draaien in mijn geval je zou wel kunnen vragen of ze je baarmoedermond is willen opmeten om zeker te zijn dat er geen bevalling aan de gang is.
Ik zou even bellen, had ik vorige week ook en waren rug weeën. Heb toen een dag op de verloskamer gelegen
Groeispurtje, bandenpijn, indaling het kan allemaal ook met stuit, en de kleine ligt niet compleet ingedaald hoor gaat langzaam. Maar sowieso altijd bellen als je het niet vertrouwd.
Ook gehad. Indalingspijn! Elke keer na pijn ligt ze stukje lager. Ondertussen is ze volledig ingehaald en heb ik dit gevoel continue. Volgens VK omdat baarmoeder onder constante druk staat.
ik heb dat ook, maar ik ben dan ook al een week geobstipeert...... (verstopt dus haha) zit nu aan de lactulose in de hoop dat een toiletbezoekje de pijn ook doet weggaan